سامد سامانهای نامآشنا برای مردم کرمانشاه است
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از استانداری کرمانشاه، حجتالاسلام عبدالله عزیزی در همایش آموزش و اجرای پایلوت سامانه 111 (سامد نوین) که با حضور کارشناسان این سامانه و سایر مدیران اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این سامانه وسیلهای ارتباطی بین مردم و مسئولان است که با هدف خدمت به مردم و بهبود پاسخگویی طراحی شده است.
وی به توجه ویژه استاندار کرمانشاه به سامانه سامد اشاره کرد و افزود: هر روز یا یک روز در میان شاهد حضور یکی از مدیران استان در مرکز پاسخگویی سامد حاضر هستیم که گویای سهولت در برقراری ارتباط مردم با مسؤولان است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ادامه داد: براساس گفته کارشناسان، در استان کرمانشاه در 6 ماه دوم سال گذشته به اندازه کل کشور مدیران اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در این سامانه دعوت شدهاند.
عزیزی از تبلیغ به عنوان مهمترین اقدام برای معرفی این سامانه یاد کرد و توضیح داد: تلاش کردهایم که این سامانه فقط الکترونیک نباشد و یا اینطور نباشد که فقط یک روز در هفته به ملاقات عمومی اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه شیوه حکومتداری جمهوری اسلامی با دنیا متفاوت است، اظهار کرد: این شیوه بر مردممحوری و ولایت فقیه بنا شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به تأکید و فرمایشهای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر خدمتگزاری به مردم، گفت: هر ادارهای که مردم در آن احساس حقارت کنند، اداره جمهوری اسلامی نخواهد بود و امام راحل بارها تأکید کردند که بهتر است ایشان را خدمتگزار به مردم بخوانند تا رهبر انقلاب.
عزیزی افزود: باید تلاش کنیم که به عنوان نمایندگان نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی مطالبات و نامههای مردم به ویژه در باره سفر اخیر ریاست جمهوری به استان باشیم تا کرامت و عزت ملت حفظ شود.
در ادامه این جلسه کارشناسان توسعه سامد از نهاد ریاست جمهوری به بیان جزئیات بیشتری از سامانه نوین سامد یا همان تلفن 111 پرداختند.
انتهای پیام/4078/4062/
انتهای پیام/