صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴

رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان شد

مدیرعامل پیشین باشگاه‌های فولادخوزستان و نفت مسجد سلیمان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ملوان انتخاب شد.
کد خبر : 39736

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قرار است مسعود رضاییان عصر امروز با حضور در انزلی فعالیتش در این باشگاه را شروع کند. همچنین قرار است روز پنجشنبه در مراسمی با حضور استاندار انزلی، اعضای هیات مدیره، احمد دنیامالی و بازیکنان و کادر فنی ملوان، معارفه رسمی رضاییان انجام شود.


مسعود رضائیان بعد از دریافت حکم مدیرعاملی‌اش ،گفت: «به هر حال من از جنوب به شمال رسیدم و انگار سرنوشت کاری ام اینگونه است که از دریا به دریا و از منطقه آزاد به منطقه آزاد دیگری بروم و کار کنم. حدود ۸ روز مذاکره داشتیم و در نهایت امروز مدیرعاملی من در باشگاه ملوان قطعی شد.»


وی ادامه داد: «بعد از پیشنهاد مدیرعاملی به من چند روزی بررسی و مذاکره کردیم و حتی استخاره هم کردم و در نهایت به مسئولان باشگاه گفتم باید رضایت نامه ام را از نفت بگیرید و این کار را هم انجام دادند و من امروز راهی انزلی می شوم تا با شرایط آشنا شوم و روز پنجشنبه هم جلسه معارفه ام برگزار خواهد شد.»


مدیرعامل جدید ملوان در مورد شناختش از حمید استیلی گفت: «من ایشان را به عنوان یک فوتبالیست سابق ملی و مربی می شناسم و از نزدیک با او کار نکرده ام و فقط یکی دوباری سلام و علیک با هم کرده ایم و گل زیبای او به آمریکا را من هم مثل سایر ایرانی ها به یاد دارم. او پتانسیل بسیار خوبی در مربیگری دارد و اخلاق مداری خوب در کلامشان جاری است ولی سابقه همکاری با او نداشته ام.»


رضائیان در مورد اینکه کار در انزلی به عنوان یک مدیر غیربومی سخت خواهد بود، گفت: «من هم تلاش می کنم با کار و کوشش فراوان بر این سختی ها غلبه کنم.»


مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بی پولی این باشگاه گفت:« اکنون تقریبا تمامی باشگاه های ایران مشکل بی پولی دارند و این مشکل مختص ملوان نیست و تلاش می کنم این باشگاه به خودکفایی اقتصادی برسد و هزینه های غیرضروری هم کاهش پیدا کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر