صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴

سخنرانی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در کنفرانس بین‌المللی شانگهای چین

دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در دانشگاه تونجی شانگهای چین موفق به ارائه مقالات علمی خود به صورت سخنرانی شدند.
کد خبر : 39734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر پرستو پنجه شاهی و دکتر الهام رحمانی مفرد دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده زبان‌های خارجی، گروه آموزشی زبان و ادبیات آلمانی در کنفرانس بین المللی متخصصان و پژوهشگران زبان و ادبیات آلمانی در دانشگاه تونجی شانگهای چین موفق به ارائه مقالات علمی خود به صورت سخنرانی شدند.


در این سمینار پنجه شاهی با موضوع «بررسی تطبیقی نبرد پدر و پسر در حماسه‌های ایرانی و ژرمنی» و رحمانی مفرد در زمینه «ادبیات تطبیقی در حوزه اسطوره‌ها در حماسه‌های ایرانی و آلمانی»سخنرانی کردند.


در این کنفرانس پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دانشگاه تهران از جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.


انجمن بین‌المللی زبان و ادبیات آلمانی سمیناری را با موضوع محوری «سنت و توسعه در زبان و ادبیات آلمانی» در شهریور سال جاری در دانشگاه تونجی شانگهای برگزار کرد که در آن بیش از هزار نفر از متخصصان این رشته از سراسر دنیا شرکت داشتند و یافته‌های علمی و پژوهش‌های خود را در قالب سخنرانی و بحث در چهار گرایش آموزش، زبانشناسی، فرهنگ و ادبیات ارائه کردند. این سمینار هر پنج سال یک بار با رأی اعضاء در یکی از کشورهای فعال برگزار می‌شود.


پیشینه این سمینار بسیار طولانی و به سالهای دهه پنجاه میلادی بازمی گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر