صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
سال آینده؛

هنرستان دخترانه سما در رامسر راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: سال آینده هنرستان دخترانه سما در رامسر راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر : 397334

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، علیرضا یکرنگی عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اولویت کاری این واحد دانشگاهی نگاه به آینده همراه با پیشرفت است.


وی گفت: در دانشگاه نیاز به علمی داریم که بتواند دل پیر را به نشاط و جوان را به تجربه پیری برساند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر بیان کرد: علم‌آموزی کاری متحرک است و دانشگاه و استاد نباید صرفاً به‌دنبال تدریس یک کتاب خاص به دانشجویان باشند و باید با توجه به نیازها، فرزندان را برای آینده تربیت‌کرده به‌طوری که آن علم در آینده کاربردی باشد.


یکرنگی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری بسیار مهم و حساس است، گفت: صداقت، صراحت، شجاعت و امانت‌داری از ویژگی‌های بارز این شغل به شمار می‌رود و خبرنگاران باید در شرایط مختلف با تولید اخبار درست، همکاری و حضور در کنار دانشگاه برای دریافت بهتر مسائل به  مردم آن جامعه کمک کنند.


وی با بیان اینکه دانشگاه باید برای حل مشکلات اجتماعی تلاش کند، تصریح کرد: اساس پیشرفت هر جامعه امید و تقویت روحیه خودباوری در جوانان آن جامعه است و ما باید به دنبال علوم نافع و کسب مهارتی باشیم که بتواند دردی از جامعه را درمان کند و مسئولان شهرستان هم باید با اعتماد به دانشگاه‌ها از ظرفیت آنان برای حل مشکلات جامعه استفاده کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: این دانشگاه به لحاظ داشتن اعضای هیئت علمی مجرب، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی، برگزاری همایش‌ها و مسابقات کشوری و انتشار مقالات در مجلات معتبر داخلی و خارجی توسط استادان و دانشجویان توانست در آخرین  رتبه‌بندی جهانی  وبومتریکس بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان رامسر رتبه نخست را کسب کند.


وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک با فعال‌تر کردن واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه و اجرایی‌کردن طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان بتوانیم زمینه‌های کسب درآمدهای غیر‌شهریه‌ای را فراهم کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به دارابودن کادر هیئت علمی، تجهیزات، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته و به‌روز در مقایسه با سایر مؤسسات و مراکز آموزش عالی کمتر است.


یکرنگی خاطرنشان کرد: این دانشگاه تسهیلات ویژه‌ای را برای ادامه تحصیل فرزندان و کمک به خانواده‌ها در پرداخت شهریه قرار داده که دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل از آن بهره ببرند.


وی تصریح کرد: هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای پسرانه سما با چهار رشته تأسیسات مکانیکی، پویانمایی، مکانیک خودرو و فتوگرافیک راه‌اندازی شده و مهر سال 1398 آماده جذب دانش‌آموز است و آنان می‌توانند از تمام امکانات و تجهیزات دانشگاه در دوران تحصیل خود استفاده کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: در سال آینده هنرستان دخترانه سما هم راه‌اندازی خواهد شد و مکاتبات اداری و اقدامات اولیه برای کسب مجوز سمای دخترانه صورت گرفته است.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر