صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

کاربران کدام شبکه اجتماعی چینی از لینکدین و توئیتر بیشتر است؟

شبکه اجتماعی چینی کیو‌کیو با حدود 853 میلیون کاربر فعال در ماه بیش از جمع کاربران دو شبکه اجتماعی لینکدین و توئیتر مخاطب دارد.
کد خبر : 397299

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت makeawebsitehub، شبکه اجتماعی تنسنت کیو‌کیو- که بیشتر با نام کیو‌کیو (QQ) در جهان شناخته می‌شود، پیام‌رسانی مبتنی بر گفتگوست.


این شبکه اجتماعی برای نخستین بار در چین راه‌اندازی شد و در حال حاضر بیش از 80 کشور از آن استفاده می‌کنند.


کیو‌کیو امکان برقراری ارتباط میان کاربرانش را از طریق متن، تماس صوتی و ویدئویی فراهم کرده و جالب‌تر این‌که به یک مترجم داخلی برای ترجمه گفتگوها مجهز  است.


کیو‌کیو با حدود 853 میلیون کاربر فعال در ماه بیش از جمع کاربران دو شبکه اجتماعی لینکدین و توئیتر مخاطب دارد.


انتهای پیام/4105/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر