صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

کدام شبکه‌های اجتماعی از روش بازاریابی B2B استفاده می‌کنند؟

شبکه اجتماعی لینکدین بعد از فیسبوک دومین پلتفرم از شبکه‌های اجتماعی است که از روش بازاریابی تجارت به تجارت (B2B) برای کسب درآمد استفاده می‌کند.
کد خبر : 396746

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت statista، شبکه اجتماعی لینکدین به‌عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات کاریابی فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرد.


این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک واسطه‌ عمل می‌کند که در این راستا افراد جویای کار که از طریق درج رزومه خود در لینکدین اقدام کردند را به کارفرمایان و استخدام‌کنندگان که اطلاعات مورد نیاز برای استخدام نیروی کار مورد نظرشان را از طریق آگهی در این شبکه اجتماعی درج کردند، متصل می‌کند.


این شبکه اجتماعی در سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شده و به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه آن در آمد.


این پلتفرم در سال 2018 حدود 5.3 میلیارد دلار درآمد برای شرکت مایکروسافت کسب کرده است.


از مهم‌ترین ابزارهای کسب درآمد لینکدین را می‌توان در بخش تجارت به تجارت (B2B) که در آن تمرکز بر فروش محصولات و خدمات به شرکت‌های دیگر است و همچنین کسب درآمد به‌واسطه فروش اطلاعات اعضای خود به شرکت‌های جویای نیروی کار حرفه‌ای دانست.


پلتفرم لینکدین دومین شبکه اجتماعی پس از فیسبوک است که در آن از روش‌ بازاریابی تجارت به تجارت (B2B) استفاده می‌شود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر