صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سردار شرفی خبر داد:

استفاده از سامانه پایش تصویری در کلانتری‌ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: تقویت حفاظت فیزیکی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با استفاده ازسامانه پایش تصویری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر : 396532

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، محمد شرفی در بازدید از پاسگاه‌های مرزی استان کردستان در نوار مرزی شهرستان بانه با تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای توان عملیاتی رده‌های انتظامی و مرزبانی گفت: رمز مقابله با تهدیدات و آسیب‌های دشمن، حفظ هوشیاری و آمادگی رده‌هاست.


وی با اشاره به اینکه هوشیاری بدون آمادگی و آمادگی بدون هوشیاری هر دو آسیب‌پذیر هستند، افزود: برای اینکه بتوانیم توان آمادگی در مقابل تهدیدات و عناصر معاند و ضد انقلاب را داشته باشیم بایستی آمادگی و هوشیاری در رده‌ها را تقویت کنیم.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر آموزش به‌عنوان ركن اصلی مأموريت‌های ناجا، ادامه داد: ضعف آموزش باعث آسيب‌پذيری در انجام مأموريت‌ها می‌شود.


شرفی ضمن تأکيد بر ضرورت آموزش مستمر در حوزه‌های کاری مأموریت پليس، افزود: لازم است فرماندهان و مديران نسبت به آموزش مستمر کارکنان در خصوص مأموريت‌های پيش‌رو برنامه‌ريزی داشته باشند.


وی ارتقای آموزش و مهارت‌های کارکنان را در موفقيت بيشتر يگان‌ها در حوزه‌های کاری و عملياتی، مفید دانست و بر رفع کمبود‌ها و کاستی‌ها تأکيد کرد و گفت: همه  رده‌ها بايستی آموزش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت مرزها و تلاش عزیزان مرزبانی در این رابطه اشاره کرد و گفت: امنیت داخلی کشور در گرو امنیت مرزهاست.


شرفی تعامل مرزبانان و مرزنشینان را تضمین‌کننده امنیت مرزها دانست و ادامه داد: امنیت امروز کشور مرهون ایثار همه دستگاه‌های انتظامی، مرزبانی و امنیتی است که با تمام وجود از حدود و ثغور ایران اسلامی جانانه دفاع می‌کنند.


وی با تأکید بر تقویت حفاظت فیزیکی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی خاطرنشان کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مرکز ثقل مأموریت‌های نیروی انتظامی هستند، لذا برنامه داریم در سال جدید با استفاده از سامانه‌های پایش تصویری نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی این مراکز مهم و حساس اقدام کنیم.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر