صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

امین منوچهری: مصدومیت را بهانه کردند تا بازی‌ام ندهند/ خدا جای حق نشسته است

مهاجم باشگاه راه آهن علت نیمکت‌نشینی خود را مسائل بیرون از زمین فوتبال دانست واعلام کرد مصدومیت چندانی نداشته است.
کد خبر : 39518

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزار ی آنا، امین منوچهری مهاجم باشگاه راه آهن که طبق گفته کادر فنی باشگاه به علت مصدومیت در ترکیب تیم جای نگرفت علت نیمکت‌نشینی خود را مسائل خارج از زمین فوتبال دانست.


منوچهری در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه چرا در باز‌ های اخیر راه آهن در ترکیب حضور نداشت اعلام کرد:«من در پنج هفته اول در ترکیب حضور داشتم و برای راه آهن موفق به گلزنی هم شدم ولی با تصمیم کادر فنی از ترکیب تیم کنار رفتم و مربیان تیم علت نیمکت‌نشینی مرا مصدومیت اعلام کردند. این در حالی است که من آماده بودم و مصدومیت خاصی نداشتم،اما مجبور شدم به خاطر مصالح تیم حرفی نزنم. حتی سرمربی تیم مرا از تمرین با تیم کنار گذاشت و ناچار شدم با مربی اختصاصی تمرین کنم تا آمادگی‌ام را از دست ندهم.»


مهاجم باشگاه راه آهن در مورد اخراج فرهاد کاظمی از این تیم بیان کرد:« با توجه به شرایط پیش‌آمده تیم در وضعی نیست که با حرف‌های من حاشیه های تیم بیشتر شود. از آنجا که من بازیکن کاملا بی‌حاشیه‌ای هستم و هیچ وقت در دوران ورزشی‌ام دنبال مسائل غیر فوتبالی نبودم، ترجیح می‌دهم همچون گذشته در مورد علت بیرون ماندنم از ترکیب تیم حرف خاصی نزنم.»


وی در پایان گفت:« خدا جای حق نشسته است و من هم طی این هفته ها فشار زیادی را تحمل کردم اما به خاطر منافع تیم سکوت کردم. امیدوارم جانشین فرهاد کاظمی کسی باشد که بتواند تیم را موفق کند و البته دیگر حاشیه‌ای سراغ تیم نیاید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر