صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با آنا:

واکنش معاون قالیباف به «ریخت‌وپاش‌ها در شهرداری تهران»؛ اعزام مدیران شهرداری به خارج از کشور الزامی‌ست

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: بودجه مصوب برای اعزام مدیران شهرداری تهران به خارج از کشور در سال 93 و 94 بدون تغییر و مبلغ 810 میلیون تومان بوده است که از این میزان در سال 93، 133 میلیون تومان هزینه اما از ابتدای سال 94 تاکنون هیچ هزینه‌ای نشده است.
کد خبر : 39439

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص اعزام مدیران شهرداری تهران به خارج از کشور اظهار کرد: اعزام مدیران شهرداری تهران به خارج از کشور یک ضرورت است زیرا این افراد به عنوان مدیران کلانشهر تهران دارای روابطی بین‌المللی هستند و تهران امکان خواهرخواندگی با دیگر کشورهای جهان را دارد و به همین علت لازم است که این مدیران در مراسم‌ها و کنفرانس‌های مربوطه شرکت کنند.


وی ادامه داد: با این وجود این الزام به معنای آن نیست که ما در را باز گذاشته باشیم تا هر کس هر وقت که دلش خواست به خارج از کشور برود.


به گفته وی برای تصمیم‌گیری درباره اعزام مدیران شهرداری تهران به خارج از کشور کمیسیونی با حضور معاونان شهردار تهران از جمله معاون مالی و اداری، معاون منابع انسانی و همچنین با حضور اعضای حراست و دو نفر از اعضای شورای شهر تهران یعنی ولی الله شجاع‌پوریان و هادی ساعی در شهرداری تشکیل می‌شود و اعزام تمامی مدیران و کارشناسان این سازمان با تصمیم این کمیسیون انجام می‌شود.


امانی ادامه داد: صورت‌جلسه تمامی سفرهای مدیران شهرداری تهران نیز به دست اعضای شورای شهر تهران می‌رسد. با این وجود امسال با کاهش جدی این ماموریت‌ها مواجه بوده‌ایم. به عنوان مثال برای نمایشگاه اکسپو میلان هیچ کدام از مدیران شهرداری و حتی کارشناسان شرکت نکردند زیرا آقای قالیباف دستور دادند از آنجا که سال گذشته چند تن از مدیران در این نمایشگاه بودند دیگر امسال نیازی به بازدید از نمایشگاه نیست.


معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران یادآور شد: بسیاری از سفرهای مدیران شهرداری تهران به دعوت طرف مقابل است، بنابراین همه هزینه‌ها نیز به عهده میزبان بوده و شهرداری هزینه‌ای نمی‌پردازد. در چنین شرایطی دلیلی برای مخالفت با اعزام آنان وجود ندارد.


امانی اضافه کرد: منظور از تذکر عضو شورای شهر تهران به شهرداری، سفر کارکنان معاونت اجتماعی شهرداری به مسکو بود اما در این سفر شهرداری تهران میهمان روس‌ها در نمایشگاه کتاب مسکو بود و تعدادی که این عضو شورای شهر اعلام کرد خیلی بیشتر از تعداد واقعی افراد اعزامی بود، ضمن اینکه هزینه‌ها نیز بر عهده کشور میزبان بود.


وی در پاسخ به این سوال که سالانه چه تعداد از مدیران شهرداری تهران به خارج از کشور اعزام می‌شوند، تاکید کرد: قطعا کمتر از 100 اعزام در سال داریم و این عدد هم رو به کاهش است.


معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: اعزام‌ها بودجه و ردیف مشخصی دارد و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که خارج از بودجه باشند. این بودجه در سال 93 و 94 بدون تغییر بوده و در هر دو سال 810 میلیون تومان مصوب شده است که از این میزان در سال 93، 133 میلیون تومان هزینه شده و از ابتدای سال 94 تاکنون نیز هیچ هزینه‌ای نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر