صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برای آغاز سالی پرنشاط و پویا در عرصه تحصیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: این دانشگاه برای آغاز یک سال تحصیلی پرنشاط و پویا آمادگی کامل دارد.
کد خبر : 39342

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر یوسف قیصری در سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که با حضور دکتر عبدالرحیم پذیرا، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و رؤسای شوراهای تخصصی استان بوشهر در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و با بیان اینکه اگر چه در تمام طول تابستان دانشگاه فعال بوده و تعطیلی خللی در روند خدمت رسانی علمی ،آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به طالبان علم و اندیشه ایجاد نکرده گفت: چند روزی است که دانشگاه با حضور دوباره دانشجویان جان و رونق تازه‌ای گرفته و دانشجویان جدیدالورود با هیجان و اشتیاق خود به دانشگاه انرژی مضاعف بخشیده‌اند.


قیصری ادامه داد: تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام، مقدس و زیربنای اصلی سعادت و تعالی انسان و جامعه است و خداوند منان را شاکریم که به همه‌ی ما فرصت داده تا با شور و شوق در این راه گام برداریم.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر با تأکید بر اینکه دانشگاه منشا بروز و ظهور استعدادهای بالقوه دانشجویان عزیزی است که باید با ورود به عرصه علم و دانش این استعدادها بالفعل شوند و ادامه داد: دستیابی به قله‌های رفیع علم و دانش آن طور که شایسته و در شان ایران اسلامی است، مهم‌ترین هدف مجموعه آموزش عالی کشور است که دانشگاه آزاد اسلامی همواره در این مسیر پیشرو بوده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تأمین فضای پر از نشاط و آرامش، امید، همدلی، همکاری، احترام متقابل و امنیت را از مهم‌ترین وظایف دانشگاه آزاد اسلامی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر پایه ولایت محوری، اخلاق مندی، قانون مداری، صداقت ، استفاده از خرد جمعی، مشورت پذیری، کیفی سازی، شایسته سالاری، اهتمام ویژه و علمی به مسائل فرهنگی است.








رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر پایه ولایت محوری، اخلاق مندی، قانون مداری، صداقت ، استفاده از خرد جمعی، مشورت پذیری، کیفی سازی، شایسته سالاری، اهتمام ویژه و علمی به مسائل فرهنگی است

قیصری اظهار کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه، ارتقای اعضای هیات علمی از مرتبه علمی مربی به استادیاری و مراتب بالاتر، تکریم ارباب رجوع بر اساس آموزه‌های دینی، تکریم و احترام استادان، کارمندان و دانشجویان و توجه به شأن ویژه آنها، تلاش در راستای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی استان از دیگر اقدامات ما در سال تحصیلی پیش رو باید قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد : تکریم ارباب رجوع بویژه کارکنانی که به طور مستقیم با دانشجویان ارتباط کاری دارند، رعایت شئونات اسلامی و موازین شرعی، اجرای دقیق سرفصل های تعیین شده آموزشی، توجه ویژه به یکسان سازی آموزش در استان، فعال تر شدن مراکز رشد و فناوری، فعالیت جدی در زمینه‌های اقتصادی دانش‌بنیان و طرح‌های ماندگار فرهنگی از اولویت‌های اصلی در سال تحصیلی جدید است.


وی با بیان اینکه مدیران گروه‌های آموزشی و استادان تأثیر بسزایی در تحول دانشگاه دارند، گفت: تلاش شود تا دانشجویان با آخرین مقررات آموزشی آشنا شوند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه دانشگاه باید به یک محیط علمی و آموزشی بالنده برای تصمیم سازی های اجتماعی و سیاسی با هدف روشنگری در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی کشور تبدیل شود، گفت: استادان و دانشجویان باید با تعامل و همکاری با تمامی نهادها، ادارات، ارگان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی و با توکل به خداوند متعال برای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.


وی با تأکید بر ایجاد و پویا کردن انجمن‌های علمی دانشجویان گفت: انجمن‌های علمی، ادبی و هنری باعث تقویت نشاط علمی در میان دانشجویان شده و موجبات گسترش تحقیقات علمی و پژوهشی در سطح ملی فراهم می‌کند.


وی همچنین خواستار شد که استادان با مشارکت دانشجویان مستعد برای بالندگی علمی و فرهنگی دانشگاه و حمایت از پژوهش و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و خودجوش آنان تلاش کنیم تا دانشجویان با ارائه راهکارهای مناسب در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی و نظام مقدم جمهوری اسلامی گام مؤثری برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر