صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

نصب دستگاه پکیج فاضلاب و تجمیع و تصفیه آب قابل استفاده برای احیای گلخانه‌ در واحد اردستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در نشست خبری که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان و خبرنگاران این شهرستان برگزار شد، ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی این واحد را تشریح کرد.
کد خبر : 39304

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلیل عمادی در نشست خبری خود با خبرنگاران، با توجه به بیانات خردمندانه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی تبلور و قوام سیستم آموزشی را اتکا بر مولفه‌های علوم پژوهش محور و دانش‌بنیان دانست و اظهار کرد: تمهیدات و سیاست‌های جدید آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه در دهه چهارم فعالیت گسترش محصولات دانش‌بنیان و تولید ثروت بر پایه تحقیقات قابل تصور است.


سرپرست واحد اردستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف مختلف از جمله معرفی رشته‌های دایر و دانشجوپذیر، همایش‌های آتی، تشکل‌های دانشجویی، برنامه‌های فرهنگی، ظرفیت‌های خوابگاه دانشجویی، گلخانه‌های آموزشی، نگهداری فضای سبز و تامین آب مورد نیاز آن، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دایر و غیره بیان کرد: امروزه هدف کلی در چشم‌انداز آینده‌ای روشن رونهادن به کیفیت آموزش و تحقیقات از نقطه نظر افزایش رشته‌های فنی و تحصیلات تکمیلی است، بنابراین با صرفه‌جویی و مهار هزینه‌های غیرضروری از کمیت به سوی کیفیت حرکت خواهیم کرد. تاسیس مرکز پیش دبستانی و دبستان سما اردستان تحولی است که پس از سالیان زیاد به همت این واحد در شهرستان ایجاد شد. حسب ظرفیت و پتانسیل ویژه از جمله امکانات آموزشی و کمک آموزشی، آزمایشگاه، سالن ورزشی، کارگاه خلاقیت و....


عمادی با ارج نهادن به ظرفیت و استعداد دانش‌آموختگان، فارغ‌التحصیلان و نخبگان، آمادگی این واحد برای جذب اندیشه، افکار و فعالیت‌های این عزیزان حتی خارج از ضوابط اداری را امکان پذیر دانست.


وی به اقدامات محسوس و پویای تشکل‌های این واحد از جمله تشکل کویر، هیات شهدای گمنام، کانون الغدیر و بسیج دانشجویی، مجمع اسلامی استادان باران و بسیج اساتید پرداخت و ارتباط تنگاتنگ آنها به موازات امورات فرهنگی را قابل تحسین ارزیابی کرد.


سرپرست واحد اردستان در پاسخ دیگر سوالات خبرنگاران درباره فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی واحد به تبیین شگرد دانشگاه در راستای برگزاری همایش‌ها از جمله همایش منابع آب و بازیافت آن و همایش معماری کویر در آیندهای نزدیک خبر داد.


وی در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی با توجه به نصب دستگاه پکیج فاضلاب و تجمیع و تصفیه آب قابل استفاده برای احیای گلخانه‌های موجود، گفت: راه‌اندازی این دستگاه قابلیت استخراج 25000 لیتر آب قابل استفاده در هفته را دارا است.



انتهای پیام/

ارسال نظر