صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

دانشجویان دغدغه خاطر تأمین شهریه نداشته و با اطمینان خاطر به کسب علم بپردازند

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تمهیدات مناسبی که دانشگاه در نظر گرفته و بخشنامه های خوبی که از سازمان مرکزی دانشگاه ارسال می شود، دانشجویان دغدغه خاطر تأمین شهریه را نداشته باشند.
کد خبر : 39138

دکتر ابوالفضل صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: با حمایت دکتر اسلامی رئیس دانشگاه و دریافت بخشنامه های خوبی که از سازمان مرکزی دانشگاه ارسال می شود، تصمیم های شایسته ای به منظور تأمین شهریه دانشجویان جدیدالورود و همچنین دانشجویان قدیمی دانشگاه در نظر گرفته شده است و دانشجویان جدید الورود می توانند با مراجعه به امور شهریه دانشگاه نسبت به پرداخت شهریه به صورت اقساط 4 ماهه اقدام کنند، همچنان که دانشجویان قدیمی نیز همین امکانات را با دو قسط بیشتر خواهند داشت. همچنین امور مالی دانشگاه نسبت به اختصاص وام ضروری شهریه با بازپرداخت ده ماهه و وام های مصوب وزارت علوم که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل آغاز می شود، همکاری کامل و جامعی با دانشجویان خواهد داشت.


گفتنی است طی دو نوبت از سوی معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اطلاع رسانی جامعی از طریق پیامک به دانشجویان انجام شده تا در صورت نیاز بتوانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد از وام های شهریه استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر