صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

برانکو با 700 هزار دلار در یک قدمی پرسپولیس

سرمربی اسبق تیم ملی با پرسپولیسی‌ها به توافق مالی دست یافت و اکنون شایعه حضور وی روی نیمکت سرخپوشان پایتخت بیش از پیش قوت گرفته است.
کد خبر : 3902

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان پرسپولیس که روز گذشته در استانبول با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی برای به عهده گرفتن هدایت پرسپولیس ملاقات کردند سرانجام با این مربی کروات به توافق مالی دست یافته و اکنون برانکو تنها یک قدم با نیمکت پرسپولیس فاصله دارد.


این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که محمدحسین نژاد فلاح در برنامه شب گذشته 90 تاکید کرد که حمایت قاطعی از درخشان دارد اما از تمایل برانکو نیز برای حضور در پرسپولیس صحبت به میان آورد.


نکته دیگر اینکه طبق اخبار رسیده باشگاه پرسپولیس قراردادی به ارزش 700 هزار دلار در صورت توافق نهایی با برانکو امضا خواهد کرد و ایوانکوویچ به مدت یک سال و نیم در خدمت پرسپولیس خواهد بود مبلغی که ارزش ریالی آن بالغ بر 2 میلیارد و 450 میلیون خواهد بود.


گفته می‌شود حضور برانکو در تهران قطعی است و او در 24 ساعت آینده برای هدایت این تیم به تهران خواهد آمد تا پرسپولیس را در دیدار با صبا قم در هفته بیست‌ویک رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.


برانکو برای ورود و خروج به ایران با مشکل مالیاتی مواجه است مشکلی که در زمان حضور وی به عنوان سرمربی تیم ملی به وجود آمد و فدراسیون، مالیات این مربی کروات را پرداخت نکرد.


البته مسئولان پرسپولیس نیز برای حل این مشکل چاره اندیشی کردند و قرار است آنها مالیات برانکو را به صورت جداگانه پرداخت کنند که رقم آن مبلغ دیگری خواهد بود و با توجه به تاخیر چندساله در پرداخت به احتمال فراوان پرسپولیسی‌ها باید هزینه بالایی را متحمل شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر