صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

عرضه اولیه سهام «مسکن پردیس» و درج نماد «بیمه اتکایی امین»

در جریان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به صورت عرضه اولیه بفروش رسید و شرکت بیمه امین نیز در فهرست شرکت‌های فرابورسی قرار گرفت.
کد خبر : 38968

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس صبح امروز برای نخستین بار پس از پذیرش در بازار اول، انجام شد و پس از کشف قیمت ۵ هزار و ۴۰۰ ریالی در کسری از ثانیه به فروش رفت.


از ۳۰ میلیون سهام قابل عرضه در این نوبت، ۱۵ میلیون سهم به فرایند کشف قیمت و ۱۵ میلیون مابقی به معامله‌گران آنلاین اختصاص داده شد.


شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی در ۷ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در فهرست نمادهای بازار اول درج شده و فعالیت آن در زمینه تولید مسکن و انبوه‌سازی است.


عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، سومین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری محسوب می‌شود.


درجریان معاملات امروز همچنین شرکت بیمه اتکایی امین پس از احراز تمامی شرایط پذیرش به عنوان یکصد و بیست و ششمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران قرار گرفت.


این شرکت با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی در گروه بیمه و بازنشستگی جای گرفته و فعالیت خود را از سال ۸۲ به عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی کشور در زمینه عملیات اتکایی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای آغاز کرد.


شرکت بیمه اتکایی امین با نماد «اتکام»، ۲۶ اسفندماه ۹۳ در فرابورس ایران پذیرفته شد و هم‌اکنون شصت و یکمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران به شمار می‌رود و پس از بیمه اتکایی ایرانیان دومین شرکت بیمه اتکایی است که وارد فرابورس شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر