صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای زابل، بروجرد، بندرگز، جویبار و سیرجان

کارشناس آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: باید زمینه آشنایی سربازان خط مقدم عرصه جنگ نرم و مقابله با شبیخون فرهنگی اسلام ستیزان با رشادت‌ها و دلاوران عرصه هشت سال دفاع مقدس فراهم شود.
کد خبر : 3877

محسن مقدومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تاکید بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر دانشگاهیان با دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: کارگاه آموزشی ارزش‌های دفاع مقدس ویژه کارکنان این واحد دانشگاهی در واحد زابل برگزار شد.


این مسئول با بیان اینکه این کارگاه در راستای آشنایی هرچه بیشتر با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام برای کارکنانی که در سال‌های دفاع مقدس حضور نداشته‌اند برگزار شد، افزود: در این کار گاه آموزشی سلطانعلی دهمرده از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مسئول بسیج اساتید واحد به تشریح علل و چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و همچنین دستاوردها و ارزش های این واقعه عظیم تاریخی پرداخت.


مدیر اداری واحد زابل با اشاره به وظیفه دانشگاه در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان و کارکنان افزود: باید زمینه آشنایی سربازان عرصه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی اسلام ستیزان، با رشادت‌ها و دلاوران عرصه هشت سال دفاع مقدس فراهم شود.


نشست شورای اداری، مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان لرستان در واحد بروجرد


نشست شورای اداری و مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان لرستان با حضور معاونین اداری، مالی و مدیران اداری واحدهای دانشگاهی استان در سالن کنفرانس ساختمان اداری واحد بروجرد برگزار شد.


در این نشست که در دو بخش اداری و مالی برگزار شد، وقت نخست به بررسی بخشنامه۱۹ بندی اسکان نوروزی و تشکیل ستاد و بحث و بررسی پیرامون آن گذشت.


در حوزه اداری ساماندهی نیروی انسانی، آیین نامه معاملات و اتوماسیون اداری مورد بررسی قرار گرفت. در حوزه مالی نیز در مورد کارگروه صرفه جویی و مدیریت هزینه‌ها، شهریه تحصیلی، بخشنامه مطالبات دانشجویان و دیتا سنتر بحث و بررسی شد.


همچنین در این نشست برخی از معاونان اداری و مالی واحد‌ها پیشنهاد و نقطه نظر خود را در خصوص دستور کار جلسه بیان کردند.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد بندرگز منصوب شد


طی حکمی از سوی دکتر زارع مشاور رئیس دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، سیده زهره علوی عضو هیئت علمی واحد بندرگز به سمت رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی منصوب شد.


در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به مدت ۲ سال به عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد بندرگز منصوب می‌شوید امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت و امانت داری و قانون مداری و استفاده از همفکری و همکاری همه اعضای باشگاه و تلاش همه جانبه در راستای تحقق سند چشم انداز باشگاه و اجرای برنامه‌های مصوب در انجام امور محوله موفق باشید.


رقابت کارکنان واحد جویبار در آزمون کتبی قرآن و عترت


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان خبر داد.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار در اهمیت توجه به معارف قرآن و اثرات آن در زندگی به آیه ۹سوره اسری اشاره کرد که خداوند می‌فرماید: این قرآن، به راهى که استوار‌ترین راه هاست، هدایت مى کند و به مؤمنانى که اعمال صالح انجام مى دهند، بشارت مى دهد که براى آن‌ها پاداش بزرگى است. براى این‌که بتوانیم از قرآن درس زندگى بیاموزیم و با عمل به آن سعادتمند شویم، ناچاریم بفهمیم قرآنچه مى‌فرماید، تا به آن عمل کنیم.


حجت الاسلام ابوالحسن قلی‌پور، خاطرنشان کرد: این آزمون با هدف آشنایی کارکنان با معارف و مبانی اسلامی و احکام شرعی و همچنین آشنایی با قرآن وعترت، به صورت کتبی و با شرکت کارکنان در قالب ۳ رشته برگزار شد.


وی افزود: رشته‌های زندگانی پیامبر اسلام (ص)، نماز، احکام برادران و خواهران از جمله رشته‌های مسابقات سراسری قرآن و عترت بوده است.


کارمند واحد سیرجان قهرمان مسابقات تنیس روی میز واحد‌های استان کرمان شد


مسابقات تنیس روی میز دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان به میزبانی واحد زرند برگزار شد.


زهرا کوهپایه کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان که به عنوان تنها ورزشکار واحد سیرجان در بخش انفرادی این رقابت‌ها حضور یافته بود با کسب بیشترین امتیاز و با اقتدار قهرمان این مسابقات شد و به مسابقات کشوری راه یافت.


در بخش تیمی این مسابقات نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به مقام قهرمانی دست یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر