صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور یونیورسیاد برگزار شد

مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور یونیورسیاد جهانی در سالن مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی با حضور مدال آوران سال های اخیر برگزار شد.
کد خبر : 38686

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در این مراسم نفراتی چون داریوش ارجمند، پورکیانی رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی، اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ، کوروش باقری پیشکسوت وزنه برداری و... حضور داشتند و از نفرات مدال آور در بازی های یونیورسیاد در سالهای اخیر و همچنین از مربیان و سرپرستان تیمهای مدال آور تقدیر شد.


در این مراسم از نفراتی چون طالب نعمت پور، مه لقا جان بزرگ، کوروش باقری و سایر قهرمانان در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد. در پایان این مراسم نیز به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ص)مراسم ازدواج دو زوج جوان و دانشجو برگزار شد.


پور کیانی رئیس فدراسیون ورزشهای دانشجویی در جریان این مراسم گفت: ما قهرمانان زیادی داریم که از ادوار گذشته به مقام هایی در مسابقات جهانی حتی در میدان های بزرگ رسیده اند اما از آن ها تجلیلی به عمل نیامده بود.


وی افزود: ما تجلیل از قهرمانان را در اولویت قرار دادیم. شاید تجلیل از قهرمانان از نظر مادی اهمیت چندانی نداشته باشد. اما از نظر معنوی کار قشنگی است.


رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی اظهار کرد: بازیکنان در رشته های مختلف تا الان با منش قهرمانی و پهلوانی تا امروز بدون هیچ چشم داشتی در میدان های بزرگ برای ما افتخار آفریدند که ما توانستیم از بین ۱۴۶ کشور به مقام نهم جهان در مسابقات دانشجویی برسیم.


وی ادامه داد: برای حفظ این روند و حتی ارتقاء جایگاهمان در سطح جهانی نیاز به حمایت های مادی و معنوی داشتیم که امیدوارم این حامی مالی به ما کمک کند.


پیش از مراسم تجلیل از مدال آوران دانشجو معارفه حامی مالی جدید این فدراسیون در جمع خبرنگاران انجام شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تجلیل مدال
ارسال نظر