صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

پیام تبریک فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به امیر سرلشکر موسوی

سه فرمانده ارشد نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی را به فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء(ص) تبریک گفتند.
کد خبر : 386256

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، امام خامنه‌ای در هفتم خرداد 1398 در حکمی امیر سرلشکر سیّدعبدالرّحیم موسوی را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء(ص) منصوب کرده بودند؛ به همین سبب سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی و سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در پیام‌هایی این انتصاب را به امیر سرلشکر موسوی تبریک گفتند.


سرلشکر باقری: انتصاب شما موجب یکپارچگی بیشتر پدافند هوایی کشور می‌شود



در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: موافقت و حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) برای نقش‌آفرینی جناب‌عالی در سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) را که بیان‌گر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های سرشار آن برادر عزیز است، صمیمانه تبریک عرض می‌‌کنم. بی‌تردید حضور آن برادر مجاهد و مصمم در قامت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجارب ارزنده در این سازمان مکتبی و انقلابی و اشراف همه‌جانبه بر الزامات و ضرورت‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور پشتوانه مستحکم و یاری‌بخشی است که متضمن توفیق آن فرمانده فرهیخته و مخلص در رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای پاسداری از قلمرو هوا و فضای میهن اسلامی و هماهنگی هدایت و واپایش عملیات پدافند هوایی سازمان‌ها و نیروهای فعال و مسئول در این شبکه خواهد بود.


این پیام می‌افزاید: موفقیت و سربلندی جناب‌عالی در این سنگر خطیر و حساس و تعامل اثربخش و هم‌افزا با سایر بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از منویات و فرامین نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را از ذات اقدس ربوی خواستارم.


سرلشکر سلامی: این انتصاب موجب تحقق آرمان‌های امام راحل است



همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک خود خطاب به امیر سرلشکر موسوی تأکید می‌کند: انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به‌سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. از درگاه ایزد منان توفیق جناب‌عالی را در تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و در ظل توجهات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و تدابیر حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت دارم.


سرلشکر رشید: شما از فرماندهان شجاع و وارسته نیروهای مسلح هستید



فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الأنبیاء(ص) در پیام تبریکی ضمن شایسته عنوان کردن انتصاب امیر سرلشکر موسوی می‌افزاید: انتصاب شایسته جناب‌عالی را که از فرماندهان شجاع و وارسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و دارای افتخارات درخشان در عرصه نیروهای مسلح هستید به‌سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء(ص) با فرمان مبارک مقام معظم فرماندهی کل قوا تبریک گفته و سلامتی و توفیق جناب‌عالی را در خدمات برجسته و شایسته به نظام مقدس اسلامی و نیروهای مسلح و دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) در سایه توجهات خاص حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و تحت رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر