صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
عربشاهی در گفتگو با آنا:

باید به حال فوتبال ایران تأسف خورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باید برای فوتبال تأسف بخوریم که دست‌اندرکاران آن توانایی برگزاری یک فینال ساده را هم ندارند.
کد خبر : 385933

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. البته که حواشی بازی اتفاقات ناخوشایندی را رقم زد اما هر دو تیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. داماش یک تیم با انگیزه بود و با اینکه یک تیم دسته دو بود اما تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مقابل پرسپولیس تنها دفاع نکند و برای یک بازی خوب و کسب نتیجه به میدان آمده بود.


وی ادامه داد: از طرفی پرسپولیس هم خیلی حساب‌شده بازی کرد. بازیکنانی مانند علیپور و حسینی عملکرد خیلی خوبی داشتند. آنها توانستند با هوشیاری ضدحمله‌های داماش را خنثی کنند و به هدف‌شان که قهرمانی در جام حذفی بود برسند. پرسپولیسی‌ها با توجه به اینکه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بودند، در این بازی با روحیه بالا به میدان آمدند و توانستند در این فصل هت‌تریک کند. به نظرم بازی هر دو تیم یک فینال تمام‌عیار بود. اگرچه حواشی و اتفاقاتی که در این بازی افتاد همه را ناراحت کرد اما نشان داد که تیم پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و می‌تواند در سال‌های آینده هم به عنوان قهرمان روی سکو برود.


پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به حواشی این بازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه حاشیه این بازی در روحیه هر دو تیم تأثیر گذاشته بود. ما باید برای فوتبال تأسف بخوریم که دست‌اندرکاران آن توانایی برگزاری یک فینال ساده را ندارند. متأسفانه در فوتبال کسانی سکان‌دار امور شده‌اند که فوتبالی نیستند و تنها برای رسیدن به شهرت در این جایگاه قرار دارند. در بازی‌های قبل هم ما شاهد این اتفاقات برای تیم پرسپولیس بودیم. این بی‌برنامگی عملکرد مسئولان را زیر سؤال برده و آنها باید پاسخگو باشند.


عربشاهی تأکید کرد: در زمان برگزاری فینال جام حذفی رئیس فدراسیون فوتبال در ایران حضور نداشت. اگر سفر او اهمیت داشت چرا جام حذفی را چند روز دیرتر برگزار نکردند و اگر می‌توانست در ایران بماند و بعد از جام حذفی به فرانسه برود چرا این کار را انجام نداد؟ من برای تمام افرادی که در فوتبال ما پست دارند متأسف هستم. آنها شایستگی حضور در فوتبال را ندارند. شاید بتوانند در پست‌های دیگر خیلی خوب مدیریت کنند اما فوتبال کاری تخصصی است و باید افرادی منصب‌دار باشند که بتوانند این رشته را به موفقیت برسانند.


وی گفت: برخی می‌گویند این اتفاقات و حواشی در فوتبال طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، اما واقعیت امر این است که در هیچ جای دنیا فوتبال این قدر بی‌برنامه برگزار نمی‌شود. بازی فینال بین دو تیم آرسنال و چلسی در باکو برگزار شد و دیدیم که این بازی بدون هیچ چالشی و به بهترین شکل برگزار شد. ما از کشور کوبا، که ادعا می‌کنیم فرهنگ غنی داریم کمتر هستیم چرا که نمی‌توانیم با اندیشه و تدبیر یک فینال ساده را برگزار کنیم تا زبانزد خاص و عام نشویم.


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: برانکو برای این تیم زحمات زیادی کشیده و از همین‌جا باید از او و تمام بازیکنانی که موجب خوشحالی میلیون‌ها هوادار شدند تشکر کنم. حق این مربی است که مطالباتش پرداخت شود. زمانی که پرسپولیس در آسیا عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد به درآمدزایی رسید و پولی هم که از اسپانسرها به این تیم داده می‌شود، حق بازیکنان و سرمربی است، بنابراین باید آن را پرداخت کنیم تا موجب ناراحتی نشود.


وی در پایان به حضور علیپور در ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که علیپور موفق شد به ترکیب تیم ملی راه پیدا کند. این بازیکن آقای گل بود اما مورد بی‌مهری کی‌روش قرار گرفته بود و نتوانست به تیم ملی راه پیدا کند. خیلی خوشحالم که ویلموتس این بازیکن را زیر نظر گرفت و به آنچه که حقش بود، رسید.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر