صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

نوابخش: گسترش تحصیلات تکمیلی در واحد تهران مرکزی با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تاکید کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی در واحد تهران مرکزی با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود.
کد خبر : 38568

دکتر مهرداد نوابخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با توجه به حمایت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از گسترش تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه استان تهران، افزود: رعایت استانداردهای آموزشی وزارت علوم همچون نسبت استاد به دانشجو، بهره‌گیری از استادان متخصص و مجرب، ایجاد فضای مشارکتی و خرد جمعی به صورت جدی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.


این مسئول با توجه به آیین آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان به دانشگاه، با تاکید بر اخلاق مداری و اعتلای فرهنگ در واحد تهران مرکزی بر برخورد توام با متانت با دانشجویان تاکید کرد و افزود: تربیت نسل جوان در دانشگاه‌ها باید بر محور اخلاق و فرهنگ بنا شود و این امر مستلزم اخلاق گرایی مسئولان، استادان و کارکنان است.


وی توجه به نقش و اهمیت دانشگاه‌ها را در ​شکل‌گیری اعتلای فرهنگی و اجتماعی جوامع امروزی را ضروری دانست و افزود: دانشگاه به عنوان یک مرکز ثقل بزرگ علمی و فرهنگی بین خانواده و جامعه، مسئولیت خطیری را در توسعه پایدار بر مبنای فرهنگ و اخلاق گرایی دارد و باید در مقوله فرهنگی با قدرت بالایی گام بردارد.


نوابخش خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پژوهش از هیچ کوششی در تهران مرکزی دریغ نخواهیم کرد و با بهره‌گیری از خرد جمعی و گسترش اتاق فکر همگام با همه دانشگاهیان در رفع موانع دانشجویان در بخش آموزش و پژوهش تلاش خواهیم کرد.


نوابخش ادامه داد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، نیروی انسانی متعهد، اعضاء هیات علمی مجرب تاکنون منشاء خدمات ارزنده‌ای به کشور شده و تلاش در راستای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند معنوی یکی از اولویت‌های برنامه‌های ما در تهران مرکزی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر