صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

منصوریان: بازیکنان ایرانی غیرممکن را ممکن می‌کنند/ شاگردانم انگیزه بالایی برای شکست الاهلی دارند

سرمربی نفت تهران پیش از بازی دور برگشت تیمش مقابل الاهلی امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بدون توجه به جنگ روانی حریف به صعود به دور بعد می‌اندیشیم.
کد خبر : 38561

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان که تیمش بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را یک بر صفر به الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی باخته، برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی کار سختی را در امارات پیش رو دارد. منصوریان که معتقد بود علت نتایج ضعیف شاگردانش در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تاخیر در شروع تمرینات پیش‌فصل بود، در مدتی که رقابت‌های لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل بود با انجام تمرینات پرفشار و حساب‌ شده‌ای زمان از دست رفته ابتدای لیگ را جبران کرده است.


در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار ورزشی آنا با علیرضا منصوریان را می‌خوانید:


* بازی رفت را در شرایطی باختید که تیم برتر میدان بودید؟


- مهم تلاش بچه‌ها بود که با غیرت بازی کردند. آنها حداکثر تلاش خود را کردند اما موفق نشدند دروازه حریف باز کنند. بازیکنان الاهلی باتجربه‌تر عمل کردند و به درستی از موقعیتی که داشتند، استفاده کردند.


* بازیکنان نفت از لحاظ روحی و جسمانی در چه وضعی هستند؟


- به یاری حق در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و به هیچ عنوان اثری از ناامیدی در چهره بازیکنان تیم دیده نمی‌شود. ما آماده ارائه یک بازی خوب هستیم و با توجه به روحیه و انگیزه بالایی که در چهره بازیکنان تیم می‌بینم، برای کسب پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی شانس زیادی داریم. در این میان نیاز به دعای خیر مردم عزیزمان داریم که همواره حامی ما بوده اند.


* این روحیه بالا چگونه بر قدرت تیمی که در فاصله بازی رفت و برگشت بازیکن 16 میلیون یورویی جذب کرده، غلبه می‌کند؟


- قبول دارم که بازی بسیار سختی داریم. ما بازی رفت را باختیم و عملا 50 درصد راه صعود را در تهران از دست داده‌ایم. قطعا نمی‌توان منکر مهره‌های حرفه‌ای الاهلی شد که تا اینجای کار به واسطه آنها موفق بوده‌اند اما جدایی از مسائل فنی که همیشه تاثیرگذار بوده و ما هم با دقت آن را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم تا به نقاط ضعف حریف نفوذ کنیم، بحث درخشش غیرمنتظره ایرانیان در بازی‌های خارج از خانه نیز مطرح است. ما با اعتقاد به اینکه بازیکنان ایرانی توانایی این را دارند که غیرممکن را ممکن کنند به امارات آمده‌ایم تا دست‌پر به تهران برگردیم.


* حضور مسئولان باشگاه نفت در آخرین تمرین قبل از عزیمت به امارات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


- خوشبختانه آمدن این بزرگواران باعث شد بچه‌ها بیشتر از گذشته به موفقیت خود دلگرم شوند. آنها وقتی دیدند مسئولان ارشد تیم‌شان در کنارشان هستند روحیه‌شان بهتر از هر زمان دیگری شد و با امیدواری بیشتری برای حذف حریف اماراتی وارد زمین خواهند شد. شاگردانم می‌روند که با جبران نتیجه دور رفت، قدرت فوتبال ایران را به تیم‌های آسیایی نشان دهند.


* پراخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم به همراه 10 درصد از قرارداد این فصل کلیه بازیکنان بهانه‌ای برای عدم صعود تیم باقی نگذاشته است؟


- مدیران باشگاه نفت همواره حامی بازیکنان خود بوده‌اند و این بار هم اگر کمی دیرتر پول بچه‌ها پرداخت شد به خاطر مشکلاتی بوده که ناخواسته به وجود آمده است. حتی اگر این پول پیش از بازی هم پرداخت نمی‌شد، تردید نداشته باشید که بازیکنان تیم با تمام توان خود به زمین می‌رفتند و حداکثر تلاش‌شان را برای حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا انجام می‌دادند. قطعا با صعود به مرحله بعد پاسخ مناسبی به لطف مدیران باشگاه خواهیم داد.


* برای مقابله با جنگ روانی تیم الاهلی چه خواهید کرد؟


- موضوع جدیدی نیست که بتواند شاگردانم را تحت‌الشعاع قرار بدهد. بازیکنان تیم بدون توجه به این اتفاقات بازی خود را انجام می‌دهند. با همه بچه‌ها صحبت شده و یقین دارم که همانند مرحله قبل در عربستان این مرحله در امارات هم اسیر جنگ روانی حریف عربی خود نخواهیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر