صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سپاهان: با افشای قراردادهای بازیکنان مخالف هستم/ فراکسیون ورزش به مسائل مهمتر بپردازد

اصغر باقریان گفت: اگر یک میزان یا شاخصی وجود داشته باشد آن وقت مشخص خواهد شد که تصمیم‌گیری‌هایی که در حوزه فوتبال انجام می شد به چه میزان با قانون همخوانی دارد.
کد خبر : 38547

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره ورود فراکسیون ورزش به بحث قرارداد بازیکنان فوتبال اظهار داشت: «ما نمی توانیم برای مجلس تعیین تکلیف کنیم اما نکته ای که وجود دارد این است که فراکسیون ورزش به جای ورود به این بحث های حاشیه ای، به مسائل اساسی فوتبال بپردازد.»


وی در ادامه افزود: «در حال حاضر هیچ تعریفی برای فوتبال حرفه نداریم، آن هم در شرایطی که فوتبال دارای مخاطب میلیونی در ایران است. شاهد هستیم که مجلس برای انواع حوزه ها قوانین مشخصی را تصویب کرده است اما برای فوتبال ایران چنین اتفاقی نیفتاده است. در حال حاضر تصمیم گیری ها در فوتبال ایران بر اساس سلایق شخصی صورت می گیرد؛ ما حتی یک بند یا تبصره ای در قانون درباره فوتبال نداریم.»


باقریان تصریح کرد: «اگر یک میزان یا شاخصی وجود داشته باشد آن وقت مشخص خواهد شد که تصمیم گیری هایی که در حوزه فوتبال انجام می شد به چه میزان با قانون همخوانی دارد، اما وقتی این میزان وجود ندارد نمی توان درباره درستی تصمیمات اظهارنظر کرد.»


مدیرعامل سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه با افشای قراردادهای بازیکنان مخالف است، یادآور شد: «این مسئله هم برمی گردد به نبود قانون مشخص، زیرا در حال حاضر قانونی وجود ندارد که ما بدانیم سازمان لیگ می تواند قراردادها را افشا کند یا خیر. البته در کشورهای صاحب فوتبال چنین چیزی وجود ندارد.»


وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر نیز عنوان کرد: «تیمی که می خواهد قهرمان شود باید حداکثر امتیازات را جمع کند. در بازی با تراکتورسازی نیز همین هدف را دنبال خواهیم کرد. البته باشگاه سپاهان برای مجموعه تراکتورسازی و همچنین هوادارانش احترام زیادی قائل است. امیدواریم آنها نیز چنین رویه ای را در پیش بگیرند.»


باقریان در ادامه به موضوع غیبت محرم نویدکیا در تمرینات این تیم نیز اشاره کرد و گفت: نویدکیا از بزرگان باشگاه سپاهان محسوب می شود، لذا هر زمان که تمایل داشت می تواند به تیم برگردد. درهای باشگاه همیشه به روی نویدکیا باز است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: اصغر باقریان
ارسال نظر