صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
کلانتری در گفتگو با آنا:

همراهی امت و امام 2 رکن اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همراهی امت و امام دو رکن اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر : 385344

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در حاشیه تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام خمینی( ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ملت بابصیرت ایران و جامعه دانشگاهی به راهی که چهل سال پیش انتخاب کرده‌اند همچنان اعتماد داشته و با همه وجود نسبت به اسلام ناب و مسیری که در آن حرکت می‌کنند، آگاهی کامل دارند.


وی افزود: بعد از رحلت امام‌ خمینی(ره) خلف صالح ایشان بااقتدار همان مسیر را ادامه می‌دهند که با شجاعت تمام در مقابل هجمه‌ها و دشمنی‌های قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاده است و‌ کشتی انقلاب را به‌درستی در مسیر خود هدایت کرده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کشورها امروزه در مسیر بیداری اسلامی قرار دارند، اظهار کرد: همراهی امت و امام دو رکن اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود که امروزه در برخی کشورها به دلیل کنار هم قرار نگرفتن این دو رکن موفق به نتیجه مناسب نمی‌شود.


کلانتری گفت: رهبری که بتواند نقش هدایتگر را ایفا و اندیشه‌های لازم را در مسیر متعالی پیاده کند، برای بیداری اسلامی لازم است؛ نبود رهبری با چنین شرایطی موجب شکست یا قرار گرفتن در مسیر بن‌بست خواهد بود.


وی با اشاره به حضور پرشور مردم روزه‌دار ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: با وجود تحریم‌های گسترده اقتصادی از طرف دشمنان نظام و اسلام به نظر یکی از راهپیمایی‌های بزرگ روز قدس دیروز در ایران برگزار شد. پیام اصلی این بود که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در مقابل ظلمی که از طرف رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین می‌شود ساکت نخواهند نشست و در این راه با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستادگی خواهد کرد.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر