صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

93 درصد درآمد تبلیغاتی فیسبوک در حوزه تبلیغات موبایلی است

فیس‌بوک در سال 2018، 93 درصد درآمدهای خود در حوزه تبلیغات را از تبلیغات موبایلی به‌دست آورده است.
کد خبر : 384578

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت hootsuite،، تبلیغات همیشه به‌عنوان مهم‌ترین ابزارهای کسب وکارها شناخته می‌شود اما تغییر و تحولات در حوزه فناوری‌ اطلاعات نحوه ارائه تبلیغات را از رسانه‌های جمعی و فیزیکی به فضای مجازی و به‌شکل کاملاً شخصی شده تبدیل کرده است.


بنابر آمار و اطلاعات منتشر شده در ارتباط با تبلیغات فضای مجازی حاکی از آن است که تنها در سال 2018 تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی 32 درصد افزایش یافته است.


در میان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک با کسب درآمد 55 میلیارد دلاری در سال 2018 از طریق تبلیغات در رسانه خود درآمد کسب کرده که 93 درصد آن به‌واسطه تبلیغات موبایلی بوده است.


اینستاگرام در این خصوص با کسب درآمد 6.84 میلیارد دلاری در جایگاه بعدی کسب درآمد از تبلیغات موبایلی در شبکه‌های اجتماعی قرار دارد.


شایان ذکر است توئیتر با کسب درآمد 2.6 میلیارد دلاری در سال 2018 از طریق تبلیغات، 25 درصد درآمد خود را در این زمینه نسبت به سال گذشته افزایش داد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر