صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
سرپرست واحد فومن و شفت:

دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب داوطلبان بوده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی برای داوطلبان ورود به دانشگاه و نیز مشتاقان به تحصیل علم و دانش یک فرصت بی بدلیل است.
کد خبر : 38439

دکتر سید سجاد گشتی در حاشیه بازدید از روند ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت،در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب داوطلبان ورود به دانشگاه در ایران اسلامی بوده است.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با 400 واحد و مرکز آموزشی در سراسر کشور و بیش از 5 میلیون فارغ‌التحصیل، اکنون به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شناخته می‌شود.


گشتی ادامه داد: اکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار دانشجو با هدایت 70 هزار عضو هیات علمی و مدرس در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند. این دانشگاه با 11 میلیون مترمربع فضای آموزشی و رفاهی، بیش از 40 میلیون مترمربع محوطه دانشگاهی، 600 هزار مترمربع فضای ورزشی و 200هزار مترمربع فضای فرهنگی و مذهبی، امکانات مناسبی را برای تحصیل دانشجویان فراهم آورده است.








گشتی: واحد فومن و شفت توانسته در سال‌های اخیر در توسعه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی کشور نقش موثری ایفا کند و در همین راستا دانشگاه آزاد رتبه 133 علمی جهان در پایگاه ESI را از لحاظ کمیت تولیدات علمی در سال 2015 کسب کرده و بر اساس رتبه‌بندی پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (آی.اس.آی) در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر که دارای بیشترین میزان اثرگذاری هستند، قرار گرفته است

وی خاطرنشان کرد: اکنون بزرگترین مجموعه آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای دانشگاه‌های کشور و بهترین نسبت استاد به دانشجو و سرانه فضای آموزشی در دانشگاه‌های کشور در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است.


گشتی بیان کرد: این دانشگاه توانسته در سال‌های اخیر در توسعه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی کشور نقش موثری ایفا کند و در همین راستا دانشگاه آزاد رتبه 133 علمی جهان در پایگاه ESI را از لحاظ کمیت تولیدات علمی در سال 2015 کسب کرده و بر اساس رتبه‌بندی پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (آی.اس.آی) در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر که دارای بیشترین میزان اثرگذاری هستند، قرار گرفته است.


وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌های جدید دانشگاه به ریاست دکتر میرزاده، تجاری‌سازی علم و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از اهداف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های پیش رو است و در همین راستا اکنون 61 مرکز رشد و 451 شرکت و واحد فناور در مجموعه دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با برشمردن مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی از این امر به عنوان یک فرصت برای مشتاقان به کسب عمل و دانش نام برد و گفت: نزدیکی این واحد دانشگاهی به مرکز استان سرسبز و همیشه بهار گیلان و همچنین واقع بودن آن در یک منطقه گردشگرپذیر همچون شهرک تاریخی ماسوله و دژ عظیم قلعه رودخان در فومن و بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحق(ع) در شفت موجب اشتیاق بیشتر افراد برای حضور و کسب علم و دانش در این واحد دانشگاهی شده است.


گشتی اظهار کرد: این دانشگاه توانسته در توسعه ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی نقش موثری ایفا کند و تنوع رشته‌های تحصیلی، وجود استادان مجرب و کارکنان ارجمند و پرتلاش در رشته‌های مختلف تحصیلی ا مکان مناسب برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان و علاقه‌مندان را فراهم کرده است.


وی افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در واحد فومن و شفت می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org و یا محل واحد واقع در فومن – خیابان انتظام و همچنین تماس با شماره‌های 01334739052 و 09116697676 برای ادامه تحصیل در رشته‌های حسابداری، عمران، مکانیک، کامپیوتر، معماری، الکترونیک و صنایع غذایی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند.


به گفته وی، این واحد دانشگاهی به دانشجویان علاقه‌مند، تسهیلات ویژه مالی در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر