صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
کوچکی‌نژاد در گفتگو با آنا:

فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه لیست مستقل می‌دهد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از ارائه لیست مستقل این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه خبر داد.
کد خبر : 383745

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم‌ فراکسیون نمایندگان ولایی درباره انتخابات هیئت رئیسه اظهار کرد: بحث‌های مختلفی مطرح است و اینکه ورود فراکسیون به انتخابات چگونه باشد، هنوز طراحی کامل انجام نگرفته و قطعی نشده است.


وی افزود: جمع‌بندی در شورای مرکزی احتمالاً به این شکل باشد که فراکسیون نمایندگان ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه لیست مستقل ارائه کند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: درباره گزینه ریاست هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم که لیست مستقل داشته باشیم یا خیر؛ برخی اعتقاد دارند لیست برای ریاست ارائه کنیم و این بحث در جلسات فشرده مطرح شد اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.


انتهای پیام/4034/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
ناشناس
15:17 - 1398/03/04
هم نمایندگان مجلس یازدهم و هم رئیس جمهور و اعضای هئیت دولت آینده می بایستی در تراز انقلاب اسلامی بوده و عناصر غیر انقلابی در آن حضور نداشته باشند بنحوی که امکان دفاع از انقلاب اسلامی ۵۷ برای مردم و نظام میسر گردد و در یک کلام همراه با گام دوم انقلاب براساس منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی می بایستی همچون قوه قضاییه که فردی انقلابی و تحولخواه و قابل اعتماد و امید مردم و نظام سکانداری آن را بر عهده گرفته و در ۲ ماه اخیر بر اساس رویکردهایش در قوه قضاییه این امر به وضوح قابل مشاهده است. می بایستی افرادی در مجلس و دولت آینده حضور داشته باشند که مطابق فرمایش مقام معظم رهبری دارای افکار و اندیشه های جوان و نو برای تحول در حوزه قانونگذاری و اجرایی بوده و همچنین در تراز آنقلاب اسلامی۵۷ بوده تا مایه بی آبروی و بی اعتمادی مردم و نظام نگردند.