صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸

هزینه 93 میلیاردی کسب و کارها برای تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند رو به رشد تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی در سال جاری میلادی، 93 میلیارد دلار در این حوزه هزینه شود.
کد خبر : 383330

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت hootsuite، حدود 53 درصد کسب‌‌وکارهای تجاری در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغات محصولاتشان می‌کنند و از روند رو به رشد این جریان پیش‌بینی می‌شود که در سال 2019 حدود 93 میلیارد دلار برای تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی هزینه شود.


براساس این گزارش 7 و نیم میلیون شرکت تجاری به‌ترتیب در فیسبوک و اینستاگرام از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک استفاده می‌کنند که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات با کلیک بر روی تبلیغاتی که بر روی سایت‌ها و یا برنامه‌های کاربردی موبایل است، به سایت تبلیغ‌دهنده منتقل می‌شوند و در ازای تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود به نمایش‌دهنده تبلیغاتشان هزینه پرداخت می‌کنند.


به‌عنوان مثال تعداد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که از تبلیغات یوتیوب برای معرفی محصولات و خدماتشان استفاده کرده‌اند، در دو سال گذشته دو برابر شده است.


در نمونه‌ای دیگر از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به رشد 50 درصدی تبلیغات در شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در فاصله سال‌های 2017 تا 2018 اشاره کرد.


گفتنی است یکی از پردرآمدترین شبکه اجتماعی که از طریق تبلیغات درآمد سرشاری را به دست آورده فیسبوک است که تنها در سال 2018  از این راه درآمدی بالغ بر 55 میلیارد دلار داشته است.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر