صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
امروز صورت گرفت؛

بازدید چهره ماندگار مکانیک از توانمندی‌های دانشگاه آزاد سمنان

پروفسور گودرز احمدی چهره ماندگار و دانشمند برجسته بین‌المللی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بازدید کرد.
کد خبر : 382878

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، پروفسور گودرز احمدی چهره ماندگار و دانشمند برجسته بین‌المللی صبح امروز از توانمندی‌ها، امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بازدید و با مسئولان این دانشگاه دیدار کرد.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان در حاشیه این دیدار به خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان گفت: احمدی از چهره‌های ماندگار علمی و از دانشمندان برجسته بین‌المللی در حوزه مکانیک است. بدون شک تلاش و خدمات ارزنده آموزشی و پژوهشی وی در زمینه‌های مختلف موجب رشد و تعالی و ارتقای سطح آموزش عالی شده است.


نادر رهبر، هدف از این بازدید را بهره‌گیری از تجربیات و نظرات احمدی بیان کرد و افزود: آنچه در این دیدار بسیار مورد توجه قرار گرفت، دیدگاه مثبت وی به ظرفیت های موجود این واحد دانشگاهی است.



عضو هیئت علمی گروه مکانیک واحد سمنان انجام این بازدید را امیدبخش و انرژی‌زا توصیف کرد و افزود: دعوت از دانشمندان و شخصیت‌های اثرگذار علمی و برگزاری نشستهای تخصصی می ‌تواند در انتقال تجربیات و ایجاد انگیزه و پویایی در اعضای هیئت علمی و دانشجویان بسیار مؤثر باشد.


عضو مرکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار واحد سمنان با اشاره به بازدید پروفسور احمدی از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی واحد سمنان، ابراز شگفتی وی از تجهیزات و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی را مایه مباهات حاضران دانست و تصریح کرد: موضوعاتی مانند ارتباط با صنعت و جامعه، بهره‌گیری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در صنایع و بیان تجربیات شخصی از محورهای اصلی گفتگوهای انجام شده در جریان این بازدید بود.


                                                       

پروفسور گودرز احمدی، استاد مهندسی مکانیک و مهندسی هوافضا در دانشگاه کلارکسون آمریکا است. وی از برگزیدگان دومین همایش چهره‌های ماندگار در سال 1381 در رشته مهندسی مکانیک بوده و تاکنون بیش از 530 مقاله در ژورنال‌های مختلف، سه عنوان تألیف کتاب و مقالات متعددی را در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی منتشر کرده است.


وی از زمان پیوستن به دانشگاه کلارکسون در سال 1982 در پست‌های مهم و خطیری حضور داشته و در سال 2001 به‌عنوان نخستین پروفسور برجسته کلارکسون برگزیده‌ شده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر