صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
کوتاه از واحدهای سراوان، نیشابور، علی‌آباد کتول، سیرجان و رامهرمز

از منبر چهار میلیون تومانی واحد نیشابور رونمایی می‌شود

جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارکنان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
کد خبر : 38281

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با تشکر از برگزاری چنین جلسات و استقبال خوب کارکنان برادامه آن تاکید کرد. برگزاری این جلسات قطعا مدیریت مجموعه را در پشبرد اهداف عالی دانشگاه یاری می‌کند.


احمدرضا طاهری افزود: پیشرفت هر مجموعه سازمانی از همکاری و تعامل سازنده کارکنان با مدیران آن مجموعه سرچشمه می‌گیرد و این همکاری و تعامل باید هر روز بیشتر شود.


وی گفت: پیگیری مطالبات برحق کارکنان وبررسی مشکلات و هم‌فکری برای رفع آن در فضای بسیار صمیمی میان کارکنان و مسئولان از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است.


در پایان این جلسه کارکنان سوالات و دغدغه‌های خود را درباره موضوعات مختلف مطرح و پاسخ‌های خود را از مسئولان دانشگاه دریافت کردند.


فعالیت‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برای ترم جدید تشریح شد



مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: کارگاه آموزش احکام استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی محمد خوش نیت تصریح کرد: دراین کارگاه که از سوی ستاد اقامه نماز برگزار شد، 130 نفر شرکت کردند.


وی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید بیان کرد: اقدامات فرهنگی زیادی را برای ترم پیش رو پیش‌بینی کرده‌ایم.


خوش‌نیت گفت: طبق سنت هر سال مسابقه کتابخوانی دانشجویان از شروع ترم آغاز خواهد شد که اکنون در حال انتخاب کتاب هستیم.


وی خاطرنشان کرد: به مناسبت عید غدیر خم، از منبر دانشگاه که با هزینه 40 میلیون ریالی ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.


تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول افتخار آفرید


تیم رباتیک جنگجو سنگین وزن (AKIAU) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در مسابقات بین‌المللی رباتیک خیام نیشابور افتخار آفرید.


تیم رباتیک باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول افتخار آفرید. در این دوره از مسابقات که حدود 300 نفر از استان‌های مختلف کشور در آن حضور داشتند، تیم sp1 واحد علی آباد کتول در قسمت جنگجوی سنگین وزن موفق به کسب رتبه پنجم کشوری و حفظ سهمیه کشوری شد.


تیم sp1متشکل از سه تن از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان واحد علی‌آباد کتول به نام‌های محمدمهدی سعادتپور (مهندسی پزشکی)، حسن پوردهقان (برق کنترل) و ایمان سندگل(برق کنترل) بودند که به سرپرستی دکتر کلته فعالیت داشته و در این دوره از مسابقات شرکت کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان از تمام دانشگاه های دولتی شهرستان متمایز است


مراسم روز کارمند با حضور هیات رئیسه واحد و کارکنان به اتفاق اعضای خانواده برگزار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: یک سال از تجمیع واحد علوم تحقیقات سیرجان و پردیس دانشگاه آزاد اسلامی گذشته است در این مدت زحمات زیادی را همکاران واحد متقبل شده اند که شایسته قدردانی است.


دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی افزود: در سال گذشته به ازای هر روز یک کار بزرگ در این واحد دانشگاهی انجام شد که این مهم میسر نمی‌شد مگر به همت نیروهای انسانی که وجود دارد.


سرپرست واحد سیرجان بیان کرد: در مدت یک سال پس از تجمیع کمترین مشکل را در حوزه درون دانشگاهی داشته‌ایم و این نشان از اتحاد و همدلی درون واحد است.


همچنین معاون اداری مالی واحد سیرجان گفت: همه دستگاه‌های اداری برای رفع نیاز جامعه طراحی شده‌اند و نباید این مجموعه‌ها برای جامعه مخل باشند.


دکتر محمد حسین نکویی با تاکید بر نیروی انسانی افزود: ارزشمندترین و تاثیرگذارترین سرمایه یک سازمان یک سازمان نیروی انسانی آن سازمان است و می‌طلبید کارکنان و مجموعه در راستای رشد و تعالی سازمان خود گام‌های موثری بردارند.


معاون اداری مالی با تاکید بر این جمله شهید رجایی که باید مغزهای خود را از اینکه مستخدم دولت باشیم خالی کنیم، بیان کرد: انسانیت انسان در رابطه با کار مفهوم و معنا پیدا می کند.


در پایان این مراسم مسابقه‌ای بین فرزندان کارکنان برگزار شد و گروه تئاتر بی‌بی نیز به اجرای نمایش پرداختند.


برگزاری جلسه دبیران کمیته انضباطی دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد رامهرمز


جلسه دبیران کمیته انضباطی دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور رئیس شورای دانشجویی استان- دکتر محمدرضا یوسفی و دبیران کمیته های انضباطی واحدهای استان در واحد رامهرمز برگزار شد.


در این جلسه نحوه و چگونگی رسیدگی به پرونده‌های انضباطی دانشجویی بر اساس بخشنامه شماره 9155/42 مورخ 22/2/94، زمانبندی تشکیل کمیته‌های انضباطی بدوی، تهیه و تکمیل مستندات پرونده‌های انضباطی آموزشی و غیر آموزشی، بررسی چک لیست‌های مستندات پرونده‌های انضباطی آموزشی و انضباطی برای طرح پرونده در کمیته انضباطی تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر