صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
منظری توکلی مطرح کرد:

تلاش دشمنان برای تهی‌کردن جوانان از تفکر و بصیرت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، هدف از فعالیت‌های خصمانه دشمنان را تهی‌کردن ملت مسلمان ایران به‌خصوص جوانان از تفکر و بصیرت عنوان کرد.
کد خبر : 382698

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حمدالله منظری توکلی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با موضوع الگوهای اخلاق و معنویت که با حضور امام جمعه کرمان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی می‌توان حضور در حوزه‌های فرهنگی را به‌عنوان جبهه‌های مبارزه با دشمنان تعبیر کرد.


وی با تاکید بر لزوم اهتمام به آماده‌باش فرهنگی افزود: استفاده مقام معظم رهبری از واژه‌هایی مانند  قرارگاه فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی در واقع آماده‌باشی است که به جامعه گوشزد کرده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری درباره نقش استادان و دانشجویان در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تشریح کرد: به فرمايش مقام معظم رهبری، استادان، فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران این جنگ هستند که این  نشان‌دهنده لزوم مقاومت و دفاع‌تمام قد در مقابل یورش و تهاجم همه‌جانبه دشمنان است.


منظری توکلی تصریح کرد: دشمنان مستکبر علیه آرمان‌های اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قوا به میدان آمده‌اند و حتی در مجالس قانون‌گذاری خود برای تهاجم‌های فرهنگی نیز بودجه‌های کلانی را تصویب می‌کنند.


وی، هدف از فعالیت‌های خصمانه دشمنان را تهی کردن ملت مسلمان ایران به‌خصوص جوانان از تفکر و بصیرت دانست و توضیح داد: به‌همین دلیل توجه به مسائل فرهنگی ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه انقلاب اسلامی ما ماهیتی کاملاً فرهنگی دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان یادآور شد: انقلاب فرهنگی به معنی شناخت خویشتن و دگرگونی اوضاع فعلی افراد و جامعه است و هر واقعیت فرهنگی باید دارای ارزش و روش‌های اصیل دینی منحصر به خود باشد.


دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: اگر در انجام فعالیت‌های فرهنگی همکاری استادان را نداشته باشیم؛ مطمئناً به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید و برگزاری جلسات هم‌اندیشی استادان یکی از روش‌های امدادخواهی از استادان در حوزه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر