صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
با حکم سلطانی‌فر

اعضای هیأت امنای موزه فرش ایران منصوب شدند

اعضای هیأت امنای موزه فرش ایران با حکم مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.
کد خبر : 38203

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی، محمد حقانی عضو شورای شهر تهران، عظیم بایایی شهردار منطقه 6 تهران، حمید کارگر سرپرست مرکز ملی فرش، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، بیژن اربابی، محسن محسنی، ژیلا رسام عرب زاده و امیرحسین چیت‌سازیان به عنوان اعضای هیات امنای موزه فرش ایران منصوب شدند.
در حکم سلطانی‌فر برای اعضای هیأت امنای موزه فرش ایران آمده است:
«فرش دستباف ایران زمین از ارزشمندترین شاخصه‌های هویت این مرز و بوم است که در طول تاریخ خوش درخشیده و حاصل این هنرنمایی بی‌مانند، آثار فاخری است که مایه افتخار موزه‌های ملل در اقصی نقاط جهانی است.
موزه فرش ایران محل نمایش و نگهداری بخشی از این آثار پر ارج بوده و در خدمت اندیشمندان و متخصصان برجسته این حوزه است و باید اهتمام لازم در جهت حفظ و توسعه این میراث ارزشمند هنری و فرهنگی در سولوحه کار خود قرار دهیم.
لذا به موجب این حکم و با توجه به دانش وسیع و اشراف کامل جنابعالی/سرکار عالی، به سمت عضو «هیأت امنای موزه فرش ایران» منصوب می‌شوید. بی‌تردید حضورتان زمینه‌های پیشرفت و اعتلای موزه را فراهم خواهد ساخت و بر اعتبار آن بیش از پیش خواهد افزود.
امید است در پرتو الطاف و عنایات پروردگار، سربلند و پایدار باشید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر