وعدههای داده شده به خبرنگاران بیشتر تبلیغات و شوآف بوده است
عطاءالله ابطحی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره عملیاتی شدن بیمه خبرنگاران اظهار کرد: این باور در کشور باید توسط مدیران ارشد جامعه شکل بگیرد که خبرنگاری جزء مشاغل بیش از حد سخت و بیش از حد مؤثر است.
وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه خبرنگاران را باور کنیم که در تولید و محتوای رسانه تاثیر دارند مسائلی مانند بیمه و معیشت آنها نباید حتی یک روز هم در معطلی بماند.
مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: به عنوان یک فرد رسانهای میگویم که هر وعدهای تاکنون به خبرنگاران و رسانهنگاران داده شده بیشتر تبلیغات و شوآف بوده و عملاً در این 30 سال اخیر چیزی ندیدهایم. یک مورد نمیتوانیم بیابیم که در تاریخ کشور اتفاقی افتاده باشد و خبرنگاران در آن بیتأثیر باشند.
ابطحی ادامه داد: هیچ وقت از دغدغه خبرنگاران کم نشده است و آدمهای حرفهای این شغل بیشتر ناامید میشوند و با توجه به تأثیری که روزنامهنگاران در فضای اطراف دارند باید جایگاهی برایشان در نظر گرفت.
انتهای پیام/4046/ن
انتهای پیام/