صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۳۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
امروز در فراکسیون مستقلین؛

نمکی درباره بدهی 20 هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت پاسخ می‌دهد

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: نمکی باید توضیح دهد چرا حوزه سلامت 20 هزار میلیارد تومان بدهکار است؟
کد خبر : 380438

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح برنامه‌های جلسه امروز صبح فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سعید نمکی به همراه معاونانش در جلسه فراکسیون درباره حوزه سلامت توضیحاتی را به اعضای فراکسیون ارائه می‌دهند.


وی با بیان اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید برای نمایندگان تشریح کند که برای پیشگیری چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: متأسفانه ما منتظر می‌مانیم تا یک عده از مردم مریض شوند و بعد برایشان دنبال درمان هستیم؛ حال آنکه چرا نباید مردم، بیماری خود را زودتر از موعد متوجه شوند و یا کاری کنیم که اصلاً دچار عارضه نشوند. در این مورد از وزیر و معاونانش درخواست داریم به این پرسش‌ها پاسخ دهند.


عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان می‌خواهند بدانند پایش سلامت مردم ایران در چه وضعیتی است، تأکید کرد: مباحث دارو و دغدغه‌های مردم در این زمینه از مباحث دیگری است که در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری می‌شود.


جعفرزاده‌ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد: به‌ نظر می‌رسد حوزه سلامت به یک چاه ویل تبدیل شده و باید معلوم شود این حوزه بالاخره چقدر هزینه دارد و چرا شعارها در حوزه سلامت محقق نمی‌شود.


وی اضافه کرد: بخش خصوصی در حوزه سلامت تقویت نشده و فقط بخش دولتی چاق‌تر است و از نمکی می‌خواهیم توضیح دهد که این همه بدهکاری در این حوزه از چه بابت است. 


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامیگفت: حوزه سلامت حدود 20 هزار میلیارد تومان بدهکار است و معلوم نیست، چرا به اینجا رسیده در صورتی که بودجه علوم پزشکی در این چند سال چندصد برابر شده است؟!


انتهای پیام/4122/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر