صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

تأکید سلطانی‌فر به فدراسیون فوتبال برای ارتقای سطح داوری

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اعتراضات انجام‌شده به نحوه داوری‌های مسابقات فوتبال گفت: تأکیدات لازم را به فدراسیون فوتبال برای ارتقای سطح داوری داده‌ایم.
کد خبر : 379738

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌فر در خصوص اعتراضات به داوری‌های چند مسابقه فوتبال در هفته‌های گذشته گفت: تأکیدات لازم را به فدراسیون فوتبال جهت ارتقای سطح داوری مسابقات مختلف به‌نحوی‌که اصل بی‌طرفی کاملاً رعایت شود داشتم تا داوران شریف ما که کارنامه بسیار خوبی در رویدادهای داخلی و خارجی دارند بتوانند با ارتقای سطح فنی خود به بهبود برگزاری بازی‌ها کمک کنند. مردم ما هم توجه کنند که همیشه در دو یا سه هفته پایانی مسابقات لیگ هم بالا و هم پایین جدول حساسیت‌های زیادی وجود دارد و در گذشته هم از این حواشی کم و بیش داشتیم اما امسال کمی شدت اتفاقات بیشتر بود و ما هم بلافاصله ابزارهای کنترلی، نظارتی و برخوردی را به کار گرفتیم تا بتوانیم این ناهنجاری‌ها را کامل کنترل کنیم.


وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود: طی مذاکراتی که با شورای تأمین استان‌ها و فدراسیون فوتبال داشتیم بدون شک برای ساماندهی اوضاع لیگ برتر فوتبال در فصل آینده و بهبود وضعیت استادیوم‌ها برنامه خاصی داریم. از امکانات سمعی بصری که بتواند به نیروی انتظامی در امر کنترل سکوها کمک کند استفاده خواهیم کرد تا با کمک همه دست‌اندرکاران از جمله رسانه ملی و سایر دستگاه‌ها شرایط مناسبی برای حضور مردم در تمام استادیوم‌ها ایجاد کنیم تا احترام و کرامت آنها حفظ شود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر