صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
در کمتر از یک سال محقق شد؛

37 میلیارد تومان درآمد از تولید کاتالیست‌ها توسط شرکت دانش‌بنیان

مدیر شرکت گهرسرام در جریان بازدید سورنا ستاری از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: توانستیم 37 میلیارد تومان از تولید کاتالیست‌ها کسب کنیم.
کد خبر : 379630

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سورنا ستاری از شرکت دانش‌بنیان گهرسرام که در حوزه نفت و گاز فعالیت می‌کند، عصر امروز در استان البرز بازدید کرد.


همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خط ازدیاد تولید کاتالیست را در این شرکت افتتاح کرد.


عبدالرضا حمیدی مدیر شرکت دانش‌بنیان گهرسرام در این بازدید اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های موجود، نباید دست روی دست گذاشت. امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تعامل و همدلی هستیم. تحریم نعمت نیست ولی می‌شود از این فرصت نهایت بهره را برد. کافی است نگاه‌مان را از خارجی‌ها برگردانیم.


وی افزود: شاید باورکردنی نباشد در چنین شرایطی و طی یک سال اخیر حجم سفارش‌های شرکت گهرسرام برای تولیدات کاتالیستی 10 برابر شده است و این همان فرصت طلایی و فوق‌العاده‌ای است که اکثر تولیدکننده‌ها در آرزوی رسیدنش هستند.


مدیر شرکت گهرسرام تصریح کرد: اگر گهرسرام امروزه به عنوان شرکتی برند و صاحب نام در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران می‌درخشد، خود را مدیون تلاش بی‌وقفه پرسنل متعهد و متخصص می‌داند. این شرکت از معدود شرکت‌هایی است که مشکل مالی نداشته ولی شدیداً نیازمند همراهی و توجه مسئولان به شرکت‌های نوآور و تولیدکنندگان کالاهای استراتژیک هستند.


حمیدی خاطرنشان کرد: ما توانستیم از درآمدی 5 میلیارد تومانی در مدت کمی بیش از یک سال به 37 میلیارد تومان دست یابیم که کلیه درآمدها در جهت توسعه طرح‌های اشتغال‌زا و توسعه کاتالیست‌های گوناگون سرمایه‌گذاری شده است.


ستاری در این جلسه با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان باید در راستای حل نیاز کشور گام بردارند، خاطرنشان کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی داریم که در زمینه نفت و گاز به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک فراوانی کنیم.


انتهای پیام/4115/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر