صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
دادستان تهران:

دستگاه قضائی حمایت همه‌جانبه‌ای از پلیس دارد

دادستان تهران گفت: ناجا توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم‌زنندگان امنیت را داشته و ما به‌عنوان دستگاه قضاوت، پشتیبانی و حمایت کافی را از پلیس خواهیم داشت.
کد خبر : 379569

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، علی القاصی‌مهر در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از عملکرد مناسب پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت در شهر تهران، گفت: مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی مجموعه‌ای مشترک است و از مأموریت‌های همانندی برخوردارند.


دادستان عمومی و انقلاب تهران، با بیان اینکه در حقیقت تهران اهمیت کشوری دارد، گفت: تمام معادلات امنیتی، سیاسی و اجتماعی در این شهر  رقم می‌خورد که این مسئله تلاش و همت بسیار بالایی را طلب می‌کند؛ روحیه ما باید روحیه پاسخگو در قبال مطالبات مردمی باشد و اعتماد ایجاد شده از سوی نظام، این اهمیت را افزایش می‌دهد.


وی تصریح کرد: نگاه به مسائل امنیتی، نگاه ویژه‌ای و امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس و قوه‌ قضائیه است و باید به سمتی برویم که حساسیت مجموعه‌هایمان افزایش یابد.


القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: مجموعه قضائی و نیروی انتظامی توانایی بالایی در راستای ساماندهی امنیت در کنار یکدیگر خواهند داشت.


دادستان تهران، پلیس تهران بزرگ را پلیسی علمی و تخصصی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم‌زنندگان امنیت را داشته و ما به‌عنوان دستگاه قضاوت، پشتیبانی و حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهیم داشت.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر