صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

برگزاری جلسه پیشگیری و مقابله با بحران مترو

در راستای افزایش تعامل و همکاری دوسویه با ستاد مدیریت بحران استان البرز، جلسه مدیر و رؤسای مدیریت پیشگیری و مقابله با بحران شرکت بهره‌برداری مترو با مدیر کل و اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران استانداری البرز در استانداری البرز برگزار شد.
کد خبر : 37936

به گزارش گروه اجتماعی آنا، در این جلسه کورش سروری، مدیر پیشگیری و مقابله با بحران شرکت بهره‌برداری مترو توضیحاتی در مورد ماهیت خدمات‌رسانی مترو تهران - کرج ، نواقص و امکانات موجود در شرکت مترو برای مواقع بحرانی و اضطراری و همچنین آمار و ارقامی در خصوص تعداد سفر و مسافر، طول مسیر مترو تهران - کرج به اطلاع حاضران رساند.


سروری همچنین در مورد ماهیت خدمات‌رسانی مترو تهران - کرج و امکانات موجود در شرکت مترو برای مواقع بحرانی و اضطراری و همچنین آمار و ارقامی در خصوص تعداد سفر و مسافر، طول مسیر مترو تهران - کرج توضیحاتی ارائه کرد.


ابوالقاسم باقری، مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری البرز نیز در این جلسه با اشاره به حوادث طبیعی اخیر که در استان البرز رخ داده است، بر لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و امدادی تاکید و اظهار کرد: در صورت آمادگی و پیش‌بینی لازم این حوادث می‌توانست کمترین تلفات را در بر داشته باشد.


وی بر تداوم جلسات هم اندیشی سازمان‌های امدادی و برگزاری مانورهای مفید را در راستای کاهش تلفات و آسیب‌ها ضروری دانستند.


بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه مقرر شد هر سازمان امدادی ضمن بازدیدهای دوره‌ای از ایستگاه‌های مترو نسبت به ارزیابی امکانات و تجهیزات امدادی ایستگاه‌ها اقدام و کاستی‌ها و نواقص به اطلاع ستاد مدیریت بحران البرز رسانده شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر