صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
نعمتی:

انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را در فضایی سالم برگزار می‌کنم

جلسه سرپرست فدراسیون کشتی و مسئولان کمیته‌های این فدراسیون، امروز در سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد.
کد خبر : 379334

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، بهروز نعمتی در جلسه با مسئولان کمیته‌های این فدراسیون، با اشاره به جایگاه بالای ورزش کشتی در کشور گفت: از این‌که این مسئولیت سنگین بر عهده من گذاشته شد قلباٌ خوشحالم؛ اما در فکر و ذهنم نه. عزیزان بسیاری هستند که در کشتی بودند و می‌توانستند این کار را انجام دهند، ولی در هر صورت به‌عنوان عضوی از جامعه کشتی که سوابق اندکی هم در این رشته پرافتخار دارم؛ این مسئولیت بر عهده من گذاشته شد.


وی به تمام مسئولان فدراسیون کشتی تأکید کرد: در مدت حضورم در فدراسیون کشتی، برنامه‌ها باید طبق روال پیش برود و هیچ اردویی نباید تغییر کند و کاستی در کار نباشد. اعزام‌ها و برنامه‌ها باید طبق تقویم فدراسیون انجام شود و همه باید کمک کنیم کار کشتی پیش برود، چراکه ما مسابقات سخت جهانی و گزینشی المپیک را پیش‌رو داریم.


نعمتی در مورد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: هنوز احراز صلاحیت‌ها مشخص نشده است؛ اما از کاندیداهای محترم می‌خواهم که وارد فضای حاشیه‌ای نشوند؛ چراکه  برخی از کارها، خارج از مردانگی و جوانمردی است و این اصلاٌ به نفع کشتی نیست. آمده‌ام انتخابات سالمی را با کمک همه دوستان برگزار کنم؛ طرفدار هیچ‌کدام از کاندیداها نیستم، اما در عین حال با همه آن‌ها رفتیم و امیدوارم جامعه کشتی نیز به هر کاندیدایی که مجمع به وی رأی داد کمک کند تا کار کشتی پیش برود.


سرپرست فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی بزرگ است و ما نیز اهداف بزرگی داریم، همه باید به فکر کشتی باشیم. کشتی در دوران سخت و گذار است و در این مدت باید با تمام قوت کارها را انجام دهیم تا شاهد موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات پیش‌رو باشیم.


انتهای پیام/4122/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر