صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
برای شرکت در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران- عراق؛

وزیر بهداشت با معاون اول به عراق رفت

وزیر بهداشت به منظور شرکت در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران- عراق و افتتاح و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در عراق صبح امروز همراه با معاون اول رئیس جمهور وارد عراق شد.
کد خبر : 3791

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های دارویی بهداشتی و آموزش پزشکی ایران و عراق در دی ماه سال جاری که در سفر عدیله حمود حسین، وزیر بهداشت عراق به تهران و دیدار وی با وزیر بهداشت کشورمان به امضا رسید، مقرر شد راهکارهای عملیاتی کردن روابط راهبردی سلامت دو کشور بررسی شود.


بنابراین گزارش هاشمی در سفر به عراق ضمن دیدار با وزیر بهداشت عراق و بررسی و پیگیری موضوع ریزگرد‌ها در نشست با مقامات بهداشتی کشور عراق، در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران- عراق سخنرانی خواهد کرد.


ملاقات روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی دو کشور با حضور وزیر بهداشت ایران و عراق، بازدید از نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی، بازدید از بیمارستان در حال ساخت نجف توسط ستاد عتبات، امضای اسناد تفاهم‌نامه و برنامه عملیاتی، ملاقات با مرجعیت عراق و زیارت عتبات عالیات از جمله برنامه‌های سفر دو روزه وزیر بهداشت کشورمان به عراق است.


انتهای پیام/

ارسال نظر