صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

تلاش نایب قهرمان آسیا برای نجات از سقوط

تیم پرسپولیس برای آنکه مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند باید برابر پاختاکور برنده شود.
کد خبر : 378943

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزارکننده پنجمین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.


در گروه D لیگ قهرمانان آسیا السد با هفت امتیاز در رده نخست قرار دارد و الاهلی عربستان با 6 امتیاز در رده دوم ایستاده است. پاختاکور با پنج امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته و پرسپولیس با چهار امتیاز در جایگاه چهارم است.


دو تیم پاختاکور و پرسپولیس نیاز به پیروزی در بازی امروز دارند تا در هفته آخر برای صعود امیدوارتر از قبل باشند. در دیگر بازی گروه تیم‌های السد و الاهلی برابر هم قرار می‌گیرند و تیمی که در ازبکستان برنده باشد دغدغه کمتری برای صعود نکردن خواهد داشت. 


پاختاکور در هفته پایانی باید در خانه الاهلی بازی کند و اگر سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را کسب نکند کار سختی برای راهیابی به مرحله بعدی دارد. پرسپولیس در خانه میزبان السد است و باید امشب برنده باشد تا در قامت تیمی هفت امتیازی از نماینده قطر پذیرایی کند. تساوی السد و الاهلی بهترین نتیجه برای برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و ایران است.


در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران پرسپولیس با 57 امتیاز در رده نخست قرار دارد و برای فتح جام قهرمانی سیر آسانی را پیش‌رو دارد. در لیگ برتر ازبکستان پاختاکور با 19 امتیاز رتبه اول را در اختیار دارد و تنها دریک بازی به تساوی رضایت داده است. 


برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز محمد انصاری و حسین ماهینی را غایب می‌بیند اما دیگر بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند و می‌توانند در خدمت پرسپولیس باشند. سرخ‌پوشان ایران فصل گذشته نایب قهرمان آسیا شدند و باید به مرحله بعدی صعود کنند تا حافظ اعتبار فوتبال ایران باشند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر