صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

بهنام محمودی: توقع از تیم ملی والیبال بیش از حد بالاست / مطمئن هستم به المپیک صعود می‌کنیم

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ایران نسبت به مسابقات لیگ جهانی دچار رفت شده است اما من مطمئن هستم که این تیم می‌تواند سهمیه بازی‌های المپیک را به دست‌آورد.
کد خبر : 37815

بهنام محمودی درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره مصاف تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس اظهار داشت:« در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی مقابل آرژانتین داشتیم هر چند نسبت به لیگ جهانی دچار افت شده‌ایم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که توقعاتمان از تیم ملی والیبال بیش از حد شده است.»


وی در ادامه افزود:«این که جزو 8 تیم برتر دنیا هستیم دلیل نمی شود همیشه برنده باشیم. کشورهای دیگر هم تلاش می کنند والیبالشان را رشد بدهند. در رقابت‌های جهانی هم بهترین های دنیا حضور دارند و هیچ تیمی ضعیف نیست.»


بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به این که اشباع شدن بازیکنان تیم ملی را قبول ندارد تصریح کرد:«بازیکنان کشورمان با تمام وجودشان در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده اند. اشباع شدن در لباس تیم ملی یک حرف اشتباهی است که بعضی ها عنوان می کنند. امکان ندارد کسی عضو تیم ملی باشد و روزی برسد که وی از پوشیدن لباس تیم ملی اشباع شود.»


محمودی درباره مهمترین مشکل تیم ملی والیبال تصریح کرد:« مهمترین مشکلی که وجود دارد کم بودن تجربه بازیکنان تیم ملی است. حریفان ایران سال‌های طولانی است که در رقابت‌های معتبر جهانی حضور دارند اما تیم ما تنها چند سال است که در این مسابقات حضور پیدا کرده است. به نظر من حداقل 5 سال دیگر زمان لازم است تا تیم ایران صاحب تجربه شود.»


وی خاطرنشان کرد:«کار بسیار سختی در مسابقات جهانی داریم و اینکه بخواهیم در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کنیم کار محالی نیست اما اطمینان دارم که تیم ملی والیبال ایران در المپیک ریو حاضر خواهد شد.»


بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان در پایان صحبت هایش درباره تاثیر عدم حضور فرهاد ظریف در ترکیب تیم ملی اظهار داشت:«فرهاد ظریف زحمات زیادی را برای والیبال ایران کشیده است. اما به هر حال سن و سال یک واقعیت است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ضمن اینکه مرندی عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی داشته است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر