صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جوانمرد مطرح کرد:

تحقق بیانیه گام دوم از طریق اعتلای فرهنگ ورزش

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تحقق بیانیه گام دوم را از طریق اعتلای فرهنگ ورزش میسر دانست.
کد خبر : 377837

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج، کمال جوانمرد در جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز درباره اهداف، اقدامات و برنامه‌های آتی ورزشی و تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی نکاتی را مطرح کرد و گفت: کارکرد اصلی ورزش، افزایش سطح نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در جامعه است که در تقابل با توطئه دشمنان در زمینه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، آن را خنثی می‌کند.


وی با تأکید بر پسوند اسلامی در نام دانشگاه آزاد اسلامی، آن را تقیدی معنوی برای این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ورزش بهترین ابزار فرهنگی است؛ بنابراین تمام رویدادهای ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد که البته مسئولیت این پیوست‌نویسی فرهنگی به شوراهای فرهنگی استان‌ها واگذار شده است.



  مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری درباره ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان تصریح کرد: اشاعه ورزش و توسعه فرهنگ ورزشی، تکلیفی است که بر عهده مسئولان به‌ویژه دانشگاهیان است.


جوانمرد تأکید کرد: در این برهه از زمان، ورزش فقط رویکردی منحصر به دانشجویان و جوانان نبوده بلکه در نقش نجات‌دهنده یک جامعه و حتی نظام عمل می‌کند و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


وی در بخش دیگری از سخنانش به بخشنامه‌های ورزشی اشاره و لزوم اجرای دقیق آن را از ضرورت‌های واحدهای دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: نخستین شرط هر رویداد ورزشی، تأمین امنیت است و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.


محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت‌الاسلام سیدابراهیم اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و جمعی از مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاهی استان البرز در جلسه شورای تخصصی ورزش استان البرز در محل واحد کرج حضور داشتند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر