صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بطحایی:

مشارکت دادن فرهنگیان در مراجع تصمیم‌ساز از راه‌های تکریم آنهاست

وزیر آموزش وپرورش گفت: یکی از راه‌های تکریم فرهنگیان مشارکت دادن آنها در مراجع تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز آموزش‌وپرورش است.
کد خبر : 377464

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمحمد بطحایی در مراسم مرحله دوم انتخابات تعیین نمایندگان فرهنگیان در شورای عالی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: یکی از راه‌های تکریم فرهنگیان مشارکت، رأی و نظر فرهنگیان در مراجع تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز آموزش‌وپرورش است.


وی با اشاره به انتخاب نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: این‌گونه فعالیت‌ها هرچند قدم‌های کوچکی است، اما کار مثبتی است که باید تداوم یابد و در سایر مراکز تصمیم‌ساز اشاعه پیدا کند.


وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تصریح کرد: در ابتدای مسیر بسیاری این حرکت‌های ارزشمند آموزش‌وپرورش را کارهای نمایشی می‌دانستند و باور نمی‌کردند نمایندگانی از معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان و شورای عالی حضور یابند و حق رأی داشته باشند اما امروز شاهد تحقق این سیاست و اهمیت دادن به جایگاه معلمان هستیم.


وی ادامه داد: باید از ظرفیت عظیم فرهنگیان برای حل مشکلات استفاده کنیم، لذا قدم اول مشارکت معلمان در تصمیم‌گیری‌های صندوق ذخیره و قدم دوم ورود معلمان به عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در آموزش‌وپرورش است.


بطحایی خاطرنشان کرد: تجربه برگزاری انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان این جرئت را به ما داد تا انتخابات شورای عالی را برگزار کنیم و این انتخابات نیز جرئت برگزاری انتخابات و تعیین نمایندگانی برای سایر مراجع تصمیم‌گیر را به ما خواهد داد.


انتهای پیام/4122/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر