صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کمالی در گفتگو با آنا:

رسیدگی به وضعیت روحی کودکان سیل‌زده در اولویت باشد

یک روانشناس حوزه خانواده گفت: باید در کنار تمام اقداماتی که برای سیل‌‌زدگان صورت می‌گیرد رسیدگی به وضعیت روحی و روانی کودکان سیل‌زده در اولویت قرار گیرد.
کد خبر : 377431

پرویز کمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه زنان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اقدامات سازمان‌های خدمت‌رسان به سیل‌زدگان گفت: با تلاشی که سازمان‌ها و نهادهایی همچون بسیج، سپاه، ارتش، کمیته امداد و دیگر گروه‌های جهادی انجام دادند بخشی از مشکلات سیل‌زدگان مرتفع شد ولی هنوز تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله زیادی وجود دارد.


وی با اشاره به مشکلاتی که برای خانواده‌های سیل‌زده ایجاد شده است، گفت: باید در کنار تمام اقداماتی که برای سیل‌‌زدگان صورت می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روحی و روانی کودکان سیل‌زده در اولویت قرار داده شود.


این روانشناس حوزه خانواده افزود: اگرچه تأمین پوشاک، اقلام بهداشتی و معیشت سیل‌‌زدگان باید در دستور کار گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی باشد ولی در کنار آن می‌توان با فرستادن مشاوران حوزه کودک، معلمان و مربیان تربیتی کودکان این مناطق را تحت پوشش روانی و حمایتی قرار داد.


کمالی گفت: مهدهای کودک سیار، احداث کتابخانه و ایجاد محیط‌هایی برای بازی کودکان می‌تواند حداقل کاری باشد که برای آنان انجام داد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل
ارسال نظر