صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
صالحی‌آرا در گفتگو با آنا:

روزانه 2 هزار وعده غذای گرم بین سیل‌زدگان خوزستانی توزیع می‌شود

معاون اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از توزیع روزانه بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر : 377145

احمد صالحی‌آرا در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به مناطق سیل‌زده استان خوزستان از ارائه بسته‌های بهداشتی به مردم مناطق سیل‌زده در استان خوزستان خبر داد و گفت: خدمات بهداشتی ما در قالب چادرهای سلامت به مردم ارائه می‌شود، اما عمده فعالیت ما در روستاهایی که تحویل گرفتیم در جهت پاک‌سازی و سم‌زدایی صورت می‌گیرد که برای هر روستا مقادیری آهک در نظر گرفتیم که در بحث سم‌زدایی از آن استفاده کنیم.


معاون اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در ادامه از توزیع روزانه بیش از 2 هزار غذای گرم بین مردم سیل‌زده خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر نهادها، در موضوع تأمین خوراک مردم سیل‌زده هیچ کمبودی وجود ندارد و کمک‌ها تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.


وی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا قبل از ماه مبارک رمضان روستاها پاک‌سازی و در اختیار مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهد بود و در همه زمینه‌ها به سیل‌زدگان کمک می‌کند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر