صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
آری‌هان و دنیزلی با کدام کارنامه به پرسپولیس آمدند؟

برانکوایوانکوویچ : اقدام سازمان لیگ مجازات دارد / حضورم در تیم ملی کرواسی گمانه‌زنی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتفاد از سازمان لیگ در خصوص انتشار مبلغ قرار داد بازیکنان گفت : این حرکت کاملا غیر حرفه ای بود و حتی از نظر قانونی مجازات دارد.
کد خبر : 37681

برانکو ایوانکوویچ درپایان تمرین امروز سرخپوشان گفت:«بخش مهم کار را در تیم انجام داده‌ایم و 4 مینی سیکل داشته‌ایم که آنها را انجام داده‌ایم و هدفمان بالا بردن توان فردی و آمادگی بدنی تیم و بازیکنانی که بیشتر ذخیره هستند بود. باید بگویم راضی‌ام از انرژی که بازیکنان می‌گذارند و خوب کار می‌کنند. اسم هر کسی را بخواهم بیاورم شاید اسم کسی را یادم برود و ظلم به او شود. هدف ما در جام حذفی هم مثل هدف‌مان در لیگ است یعنی قهرمانی.»


سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« نمی‌خواهیم خودمان را فریب بدهیم و می‌دانیم بازی سختی با پیکان داریم و بدون توجه به اینکه آنها یک رده پایین‌تر از لیگ برتر هستند و اکنون در صدر گروه‌شان هستند. امیدوارم همه ملی‌پوشان ما سالم برگردند. به بازی بسیار عالی تیم ملی تبریک می‌گویم که استارت خوبی زدند. گوام و عمان هم مساوی کرده است و هر برد برای تیم ملی و فوتبال‌مان خیلی مهم است و با برد اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم و روند رو به رشدی خواهیم داشت.»


برانکو در مورد شایعه حضور روی نیمکت تیم ملی کرواسی و احتمال جدایی اش از پرسپوسلیس گفت: «تیم ملی کرواسی سرمربی خودش را دارد و به این ترتیب همه حدس و گمان‌ها کنار می‌رود و آنها باید بنشینند و آنالیز نتایج خود را بررسی کنند و من نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است؟ سه چهار بار تا سرمربیگری کرواسی رفته ام قبل از بلیچ هم قرار بود من سرمربی تیم ملی شوم اما اولویت برایم مربیگری باشگاهی بود نه تیم ملی و اکنون هم سرمربی باشگاه هستم و بقیه مسایل فقط حدس و گمان است.»


برانکو در مورد اینکه اگر پیشنهاد رسمی بدهند،چه پاسخی خواهد داد، گفت:« من بازی با نروژ را نگاه نکرده‌‌ام و نمی‌توانم صحبتی در این مورد بکنم و دیروز هم ایران نبودم.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سفرش حرف و حدیث ایجاد کرده گفت:«برای مسایل شخصی به امارات رفتم و بلیت را هم 10 روز قبل گرفته بودم و برای یک روز استراحت به امارات رفتم و شاید این سفر با برخی مسایل همزمان شده باشد اما به هر حال پیشنهاد‌هایی هست. پیشنهاد اسلوونی و لهستان را رد کرده‌ام و هر پیشنهادی برای من بیاید غیر منتظره نیست.»








آری هان فقط با چین به عنوان دوم رسید که آن هم با گاوبندی بود که سر ما کلاه گذاشتند. دَمش هم گرم! (با خنده) پرسپولیس مربی با روزمه ای بهتر از من نداشته است. من نصف قرارداد مربیانی که پیش از این پرسپولیس بوده اند قرارداد بسته ام

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس در مورد کم شدن رقم قراردادش در سازمان لیگ، پرسید. در این هنگام برانکو انتقادات شدیدی را از سازمان لیگ کرد و گفت:« بروید از همانها که قراردادم را منتشر کردند بپرسید چرا مبلغش کم شده است. آیا خود آقایان در سازمان لیگ حقوق خودشان را اعلام می کنند؟ چرا آنها شفاف سازی نمی کنند و نمی گویند از کجا و چه کسی حقوق می گیرند.»سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:« در خصوص مبلغ دریافتی من از پرسپولیس باید بگویم که با ۵۰ درصد کمتر از قیمتی که در بازار می ارزم و ارزش واقعی من است به پرسپولیس آمده ام. کل قرارداد من و کادر فنی پرسپولیس ۵۰ درصد کمتر از قرارداد جهانی خودم است.»


برانکو که عصبانی و ناراحت به نظر می رسید یادآور شد: «قرارداد من در حال حاضر کمتر از مربیانی است که در ۱۰ سال اخیر در پرسپولیس مربیگری کرده اند. واقعیت این است پرسپولیس همچنین مربی ای(او به خودش اشاره می کند) با این رزومه نداشته است. بعضی ها می گویند که من چه کارنامه ای داشته ام؟ من به آنها تبریک می گویم ولی دیگر مربیان پرسپولیس فقط یک گذرنامه داشتند و مثل من نبودند که در کشورهای مختلف کار کنند.»


وی ادامه داد: «به عنوان مثال مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین پرسپولیس یکی از دوستان بزرگ و خوب من است ولی او فقط در ایران و ترکیه مربیگری کرده است در حالی که من دوبار در جام جهانی حضور داشتم و حتی مقام سومی در جام جهانی را در کارنامه دارم. در بازیهای اروپایی هم در بین هشت تیم برتر قرار گرفتیم. در بازیهای آسیایی بوسان با ایران قهرمان شدم و در جام ملت های آسیا به مقام سوم رسیدیم. حالا نمی خواهم از قهرمانی در غرب آسیا حرف بزنم. در رده باشگاهی هم در کرواسی و چین به عنوان قهرمانی رسیدم. حالا بگویید کدامیک از مربیان کارنامه ای مثل کارنامه من دارند.»


سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیگر مربی پیشین این تیم تاکید کرد:« آری هان فقط با چین به عنوان دوم رسید که آن هم با گاوبندی بود که سر ما کلاه گذاشتند. دَمش هم گرم! (با خنده) پرسپولیس مربی با روزمه ای بهتر از من نداشته است. من نصف قرارداد مربیانی که پیش از این پرسپولیس بوده اند قرارداد بسته ام. طبیعی است که به عنوان یک مربی گران هستم و من نمی دانم مشکل کجاست که این موضوع عنوان می شود.»


وی با انتقاد دوباره از سازمان لیگ گفت: «این یک حرکت بسیار غیر حرفه ای بود که قراردادها منتشر شد و حتی از نظر قانونی مجازات دارد که بدون اطلاع خودت حقوق و قراردادت را رسانه ای کنند.»سرمربی پرسپولیس در پایان درباره اینکه سازمان لیگ پیش از شروع لیگ رسانه ای شدن قراردادها را به باشگاهها اعلام کرده بود گفت: «چه کسی این اجازه را داده؟ کدام مرجع؟ واقعیت این است که سازمان لیگ از باشگاه ها ارتزاق می کند. سازمان لیگ وجودش به خاطر وجود باشگاه ها است نه اینکه باشگاه ها قائم به آنها باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر