صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ماجدی در گفتگو با آنا:

پرسپولیس در باد پیروزی خوابیده بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شکست پرسپولیس به‌خاطرِ آن بود که بازیکنان این تیم در باد پیروزی رفت خوابیدند و استقلالی‌ها باید از این باخت کسب تجربه کنند.
کد خبر : 375766

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری نماینده ایران به پایان رسیده و شاگردان وینفرد شفر باید مراقب باشند تا امشب باز هم برنده از زمین خارج شوند، چرا که شب گذشته پرسپولیس برخلاف انتظار مغلوب الاهلی عربستان شد و این موضوع گویای آن است که الهلال همانند دیگر نماینده کشورش می‌تواند برای استقلال ایجاد دردسر کند.


میرشاد ماجدی درخصوص تقابل استقلال با الهلال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: استقلال قبل از دربی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد که موجب شد مغلوب پرسپولیس شود و این موضوع باعث شد تا شوک مثبتی به کادرفنی و مدیریت باشگاه وارد شود تا بدانند در چه باشگاه بزرگی هستند و به خواسته هواداران پی بردند که این موضوع باعث شد نتایج خوبی در هفته‌های اخیر به‌دست آورند.


وی ادامه داد: بازی امروز استقلال با الهلال سخت‌تر از دربی و بازی با سپاهان است. بازی رفت با الهلال روز خوب تیم استقلال بود که منجر به کسب سه امتیاز شد ولی سعودی‌ها به‌خوبی استقلال را آنالیز کردند و تیمی نیستند که اشتباهات دور رفت را دو بار تکرار کنند. بازیکنان استقلال نباید در باد غرور پیروزی دیدار رفت بخوابند. آنها باید در این بازی با دوندگی بالا و تمرکز زیاد سعی کنند تا بازی قابل‌ِقبولی ارائه کنند و به نتیجه مناسبی برسند.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: علت پیروزی در دیدار رفت، تمرکز بالای بازیکنان استقلال و دقت در زدن ضربه نهایی بود. حالا وقت آن رسیده تا همانند بازی رفت شاهد نمایشی کامل از تیم استقلال باشیم. دیدار امشب از بازی رفت سخت‌تر است ولی تجربه خوبی برای تیم استقلال حاصل شده که می‌داند چگونه به خط دفاعی نماینده عربستان ورود کند و با استفاده مناسب از فرصت‌ها سه امتیاز با ارزش دیگر بگیرد و مسیر صعود به مرحله حذفی را هموارتر کند.


وی در خصوص دلایل شکست پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: به خاطر آنکه پرسپولیس تیمی از ایران است، شکست برابر الاهلی مرا ناراحت کرد. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت اما دو عامل باعث شکست این تیم شد؛ اول دروازه‌بان تیم الاهلی بود که به خودباوری رسیده بود و به نظر من بهترین بازیکن زمین بود. وی موقعیت‌های زیادی را از تیم پرسپولیس گرفت.


ماجدی ادامه داد: عامل دومی که منجر به شکست پرسپولیس شد، نداشتن تمرکز لازم نزد بازیکنان تیم بود. با وجود آنکه سرخ‌پوشان تیم برتر زمین بودند ولی تا حدود زیادی در باد پیروزی بازی رفت خوابیده بودند و استفاده مناسبی از فرصت‌های خود نکردند. در فوتبال امروز به اعداد و ارقام امتیاز نمی‌دهند. پرسپولیس مالکیت توپ، شوت در چارچوب و بسیاری از آمارهای دیگر را در اختیار داشت ولی تمرکز لازم برای استفاده از فرصت‌ها وجود نداشت. امیدوارم استقلال تجربه لازم را از شکست پرسپولیس کسب کند و مقابل نماینده عربستان بازنده نباشد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر