صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نقوی‌حسینی:

اصلاحیه طرح حمایت از سپاه در قبال آمریکا در کمیسیون امنیت ملی رفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از سپاه در قبال اقدامات آمریکا با نظر رئیس مجلس در کمیته تخصصی اصلاح شده و به کمیسیون امنیت ملی رفت.
کد خبر : 375445

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سیدحسین نقوی‌حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: طرح دوفوریتی تقویت جایگاه سپاه در برابر آمریکا امروز در دستور کار نمایندگان بود، پیش از صحن علنی رئیس مجلس اعلام کرد برخی مواد طرح ممکن است تبعات حقوقی داشته باشد و در مناسبات با همسایگان تأثیرگذار باشد.


وی اضافه کرد: نظر لاریجانی این بود که اصلاحاتی روی طرح اعمال شود؛ روز گذشته هم این موضوع به رئیس کمیسیون امنیت ملی اعلام شده و برهمین اساس هفت صبح امروز جلسه فوق‌العاده تشکیل شد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی با اصلاحات در این طرح مخالفت کردند، گفت: نظر کمیسیون این بود که روند آئین‌نامه‌ای این طرح باید در صحن طی شود و لاریجانی نمی‌تواند این طرح را خود به تنهایی ارجاع بدهد.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از اعلام اینکه طرح به کمیسیون امنیت باز می‌گردد، کمیته‌ تشکیل جلسه داد و با حضور معاون وزارت امورخارجه، معاون حقوقی سپاه، معاون حقوقی وزارت دفاع از سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات  طرح را اصلاح کرد.


نقوی حسینی خاطرنشان کرد: پس از یک جلسه سه ساعته اصلاحات ایجاد و متن نهایی تدوین و به کمیسیون ارائه شد.


انتهای پیام/4034/4123/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر