صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام انصاریان:

نقشه‌های غرب و رژیم صهیونیستی با درایت سپاه در حال نابودی هستند

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: نقشه‌های شوم غرب و رژیم صهیونیستی با درایت سپاه پاسداران یکی پس از دیگری در حال نابودی هستند.
کد خبر : 375404

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان صبح امروز در نشست فرهنگی که با حضور استادان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و با موضوع سپاه پاسداران و انتظار، برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل به شجره طیبه بسیار قدرتمندی شده‌ است و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی از ملت مسلمان ایران و سایر مستضعفین منطقه در برابر هجوم دشمنان دفاع کرده و همین موضوع باعث تنفر ایادی شیطان از این نهاد مقدس است.


وی با اشاره به اقدام بی‌شرمانه آمریکا در تروریستی اعلام‌کردن سپاه پاسداران تصریح کرد: نقشه‌های شوم غرب و رژیم صهیونیستی با درایت فرماندهان سپاه پاسداران به‌ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی یکی پس از دیگری در حال نابودی بوده و همین موضوع دشمنان قسم خورده اسلام را مستأصل کرده است.


انصاریان خاطرنشان کرد: دفاع از محرومان و مظلومان جهان و تحقق آرمان‌های اصیل اسلامی یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همه‌ ما به‌عنوان نیروهای بسیجی با تمام توان در راه رسیدن به این ارزش‌ها ایستادگی خواهیم کرد.



عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پاسداران را فرزندان برومند ملت مسلمان ایران دانست و ادامه داد: اگر ایثار و جانفشانی این فرزندان رشید ایران اسلامی نبود، داعش به دروازه‌های شهرهای کشور نزدیک و امنیت و آسایش مردم را به خطر می‌انداخت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر