صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

کمپین جهانی علیه «پوما» حامی صهیونیست‌ها راه‌اندازی می‌شود

جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی معروف به «بی دی اس» درصدد راه‌اندازی کمپینی جهانی برای تحریم شرکت«پوما» است که در زمینهٔ تولید و فروش لوازم ورزشی فعالیت می‌کند.
کد خبر : 375220

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش «بی دی اس» دلیل تحریم این شرکت بین‌المللی را حمایت از شهرک‌های صهیونیستی احداث‌شده در اراضی اشغالی فلسطین و فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی عنوان کرده است.


طبق اعلام این جنبش، کمپین مذکور روز شنبه 15 ژوئن آینده به مناسبت پنجاه و دومین سالروز اشغال کرانه باختری، نوار غزه و جولان سوریه، در سرتاسر جهان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


این کمپین به تشریح وضعیت ورزش در فلسطین و بیان نمونه‌هایی از بازیکنان فوتبال فلسطینی همچون محمد خلیل و محمود سرسک خواهد پرداخت که به سبب جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح و یا دچار قطع عضو شده‌اند و برای همین مجبور به کنار گذاشتن دنیای ورزش و فوتبال شده‌اند.


در بخش دیگری از این کمپین، قرار است نمونه‌هایی از بمباران ورزشگاه‌های فلسطینی توسط تانک‌ها و جنگنده‌های صهیونیستی و ممانعت از ورزش در اراضی اشغالی و ساخت ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های صهیونیستی در اراضی غصب شده فلسطینیان بیان شود.


این کمپین همه را به تحرک فوری و حضور مقابل مراکز فروش شرکت پوما در روز 15 ژوئن برای تشریح جنایات رژیم صهیونیستی علیه ورزشکاران فلسطینی و تشریح این مسئله در شبکه‌های اجتماعی، تحریم محصولات و کالاهای این شرکت و تشویق دیگران به این کار فراخوانده است.


کمپین مذکور همچنین قرار است پیام اعتراض 200 باشگاه فلسطینی را هم به شعبه‌های شرکت پوما در سرتاسر جهان برساند.


انتهای پیام/4122/4124/


انتهای پیام/

ارسال نظر