صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
مرادیان:

پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم مأموریت مدیران است

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مدیران است.
کد خبر : 375133

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری قزوین، معصومه مرادیان در جلسه پاسخ به پرسش‌های مردمی با قدردانی از عملکرد مطلوب اداره‌کل بهزیستی قزوین در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی اظهار کرد: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مدیران است.


وی اضافه کرد: سامانه تلفنى 111 با تسریع در انتقال مشکلات، نظرات و بسترسازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت را به خوبی فراهم کرده است.


مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار قزوین عنوان کرد: باید با بسترسازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر